Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,jeg skal kanskje kjøpe nybil og ser på lista at Webasto parkerings varmer koster 15260,- og man må velge større dieseltank. Om jeg velger større dieseltank til 560,- er det da muligheter for å ettermontere webasto parkeringsvarmer sånn at det ser ut som orginalt? Er jo noen andre valg som er mere nødvendige som jeg MÅ velge før webasto.

Posted

Den eneste jeg vet om som ettermonterer Webasto som originalt er Steve hos www.mbenznl.com. Alle andre benytter Webastos ettermonteringskit som mest av alt minner om noe fra W123-tiden..

Jeg vet ikke hvor mye han tar for en slik jobb, men det må nok utføres på hans verksted i Nederland i så fall. Jeg mener også å huske at han har ettermontert Webasto på biler med normal tank (ikke nødvendigvis 204), altså at også disse har den ekstra nippelen på tanken som trengs til Webasto. Send ham en mail med chassisnummer og spør om muligheten og pris dersom det er interessant, epost-adressen hans er mbenznl@gmail.com. :-)

Posted

Ettermonteringskit til nyere MB fra Webasto kobles opp mot Can-bus.

For min del så styrer jeg uret til webasto fra multifunksjonsrattet.

Mangler bare 2 ting i forhold til originalmontert..

Ene er bryter for manuell av/på i midtkonsoll, og andre er kjørevarmerfunksjon.

Min bil er forøvrig en 02-C220CDI

Guest ErikB
Posted

Oslo Bilstereo på Kalbakken er rimelige og dyktige på webasto montering. Hør med de :)