Guest Pål Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Hei. Noen som har erfaring med barnesete i en SLK? Tenker da på airbagen og hvordan få denne skrudd av. Har googlet litt og finner en del om babysmart systemet til MB, men finner ingen som selger slike seter. Gjelder en SLK 230 2001. Mhv Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Roald Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Hei. Noen som har erfaring med barnesete i en SLK? Tenker da på airbagen og hvordan få denne skrudd av. Har googlet litt og finner en del om babysmart systemet til MB, men finner ingen som selger slike seter. Gjelder en SLK 230 2001. Mhv Pål hei! du får kjøpt originalt MB barnesete som automatisk kobler ut airbag. selges hos BOS mm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IAD Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Bruker dette systemet selv på 211 og det fungerer utmerket, kan ellers anbefaler orginalsetene til Mercedes, jeg har 3 forskellige barneseter nå i samme aldersgruppe, et av dem MB sete, dette setet er mest brukt og minst slitt...... I tillegg er det ISOFIX som sitter utmerket. Når jeg nå skal bytte til neste aldersgruppe i seter blir det kun MB seter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Pål Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 Takker for svar. Har googlet mer og funnet MB setene. Jeg har en liten tass på 1,5 år, så da må det bli "Duo Plus". Men kan dette sete kun monteres forover vendt? MB må da ha bakover vendte seter?? Mvh Pål Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts