Thomas Madsen Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Jaja, om det ikke ble fluktbilen ha stakk av med så dro han da ihvertfall fra stedet med samme bilmerke som han kom i.... Quote
Aleks Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Lurer på om han kommer til å kreve erstatning for ødelagt bil ?? Quote
MB JON Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Jaja, om det ikke ble fluktbilen ha stakk av med så dro han da ihvertfall fra stedet med samme bilmerke som han kom i.... Quote
Torbjørn Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Siste nytt nå er vel at bonden risikerer flere tiltaler... Skal jeg tippe, ville jeg ha satset på at bonden blir straffet og innbruddstyven får vel gå om noen dager, virker som om det har blitt slik i Norge de siste årene. Quote
Aleks Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Siste nytt nå er vel at bonden risikerer flere tiltaler... Skal jeg tippe, ville jeg ha satset på at bonden blir straffet og innbruddstyven får vel gå om noen dager, virker som om det har blitt slik i Norge de siste årene. Du hadde rett Torbjørn http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10096691 Quote
Thomas Madsen Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Ikke rart dem sliter med ressurser til alt dem skal gjøre på gata når dem også skal ta dem som hjelper dem i arbeidet.... Men å være politi er vel en rettighet som hvermansen ikke skal få lov til å late som om dem er, og da må dem jo straffes om dem gjør noe for å faktisk stoppe tjuver og annet pakk... Så pass på hvis noen gjør innbrudd i bilen din, la dem holde på. Politiet kommer etter ei ukes tid og henlegger saken pga bevisest tilstand... eller mangle på bevis osv... Men du vil ihvertfall ikke risikere å bli straffet for å holde en tjuv innesperret... Er så man lurer innimellom på hva politiet faktisk gjør til vanlig med tanke på att dem skal bruke tid og penger på å etterforske denne bonden... Quote
Recommended Posts