Jump to content

Hel¤#%es baksete!

Recommended Posts

Guest 124-Dag
Posted

Hei dette kan høres idiotisk ut men jeg klarer ikke å legge ned bakseteryggen på min 1995 124. Setet går greit men ryggen vil ikke rikke seg! Trykker på de rette knappene (tror jeg) både der døren går inn og nederst på metallbøylen under setet i overgangen rygg/sete. Finnes det er lurt triks? Noen form for barnesikring som hindrer meg?

Posted
Hei dette kan høres idiotisk ut men jeg klarer ikke å legge ned bakseteryggen på min 1995 124. Setet går greit men ryggen vil ikke rikke seg! Trykker på de rette knappene (tror jeg) både der døren går inn og nederst på metallbøylen under setet i overgangen rygg/sete. Finnes det er lurt triks? Noen form for barnesikring som hindrer meg?

Knappen i døra skal vel ut....ikke inn... :shock:

Guest kaareeriksen
Posted

Har vært i samme situasjon og du trenger ikke gjøre annet enn å passe på at dobbeltrolloen er åpen på den siden du skal ha ned sete. Deretter er det bare å dytte eller et spark bakfra. Disse pleier å sitte litt hardt. :D

Posted

Begge dørene må være åpne SAMTIDIG......trekk i bryteren på begge sider så skal den gli lett utav "hakket"....ikke bruk vold på den..... :?

Guest amorino
Posted

nei - spar volden til kona, eller lyn-tilhengere... :lol:

har opplevd dette sjøl, og fikk det til med å lirke og lure litt. er heller ingen voldstilhenger.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...