gunsen Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 http://www.sol.no/klipps/video/dette_er_faktisk_en_vei Quote
Tor Inge Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 Det såg jo... luftig ut. Likte dei fint uthogde trinna i fjell veggen Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 12, 2011 Posted July 12, 2011 Jeg fikk høydeskrekk i fjor jeg Noe så idiotisk, jeg har bilde av meg selv med bena dinglende på utsiden av prekestolen, men i fjor sa det klikk, er det mulig. Vet dog ikke om jeg hadde gått den ruta du videolinket til uansett Quote
gunsen Posted July 12, 2011 Author Posted July 12, 2011 Jeg fikk høydeskrekk i fjor jeg Noe så idiotisk, jeg har bilde av meg selv med bena dinglende på utsiden av prekestolen, men i fjor sa det klikk, er det mulig. Vet dog ikke om jeg hadde gått den ruta du videolinket til uansett Har vært på preikestolen, åla meg fram på kanten og såvidt bikka hode over kanten, det holder LENGE for meg Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Merker det på kroppen bare jeg ser bildet. Er du der nå Aussie? .....Her sitter jeg på kanten, jeg gjør ikke det i dag for å si det sånn Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 Var der oppe i går, gikk jo i kø. Du er bra støl i dag da kanskje? Hadde jeg visst det var 2 timer å gå en vei hadde jeg nok ikke gått jeg heller. Jeg lo litt av alle dem treningsnarkomane som løp opp der Quote
E220 Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 mye enklere å ta turen i båt å se den fra sjø siden spør du meg. Quote
Tor Inge Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 mye enklere å ta turen i båt å se den fra sjø siden spør du meg. Eller med bil og sjå den i kikkert Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Sånn ja, det er sånn vinkelen trolig blir nestegang Quote
Geggi Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 For de som ikke vet det så er det faktisk 597 meter ned til sjøen..... Noe som ikke er så lett å få inntrykk av på bildet. Så er det visst ytterligere 600 meter til sjøbunnen har jeg hørt. Har et søskenbarn i brannvesenet som har hentet noen opp fra ura der. En får tenkt litt (eller angret) på vei ned... Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 For de som ikke vet det så er det faktisk 597 meter ned til sjøen..... Noe som ikke er så lett å få inntrykk av på bildet. Så er det visst ytterligere 600 meter til sjøbunnen har jeg hørt. Har et søskenbarn i brannvesenet som har hentet noen opp fra ura der. En får tenkt litt (eller angret) på vei ned... For å sette det litt i perspektiv, så tok jeg også bilde da det lå en båt under der Quote
Recommended Posts