Niklas Thuen Nilsen Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 har nå endelig etter nesten en måned uten bil fått hentet drømmebilen! det er en original amg stylet cls i fargen 197 svart med det meste av utstyr... Identification number: WDD2193221A123052 6 Chassis: Sales designation: CLS 320 CDI Order number: 0 7 249 00629 Delivery date: 10 09 2007 Paint code 1: 197U OBSIDIAN BLACK Equipment: 201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE Engine no.: 642920 40 504633 Transmission: 722902 01 395555 SA code: 197U OBSIDIAN BLACK 200A LEATHER 201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE 202B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 220 PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 229L GERMANY 231 GARAGE DOOR OPENER 242 FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 260B AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH 275 MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 282 THROUGH-LOADING FEATURE VIA ARMREST IN REAR 293 SIDEBAG IN REAR LEFT AND RIGHT 2XXL FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 309 CUP HOLDER 332B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - GERMAN 386 MOBILE PRE.-INSTALLATION (MTUS) 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 414 ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 428 STEERING WHEEL SHIFT BUTTONS/GEARSHIFT PADDLES 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 475 TIRE PRESSURE MONITOR (TPM) HIGH LINE/MID LINE 489 AIRMATIC DUAL CONTROL / AIR SUSPENSION SEMI-ACTIVE 500 OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 573 CHILD SEAT MOUNTING, ISOFIX IN REAR 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE 691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR 732 BIRDS EYE MAPLE WOOD FINISH 770 AMG 19" SPOKED WHEELS WITH MIXED TIRES 772 AMG STYLING PACKAGE-FRONT SPOILER, SIDE SKIRT 808 YOM 07/1/X; 17/1/M/X 810 SOUND SYSTEM 813 LINGUATRONIC-GERMAN (VOICE OPERATION) 819 CD CHANGER 872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT 875 HEATED SCREEN WASH SYSTEM 881 REMOTE TRUNK LOCKING 882 INTERIOR SAFEGUARD 889 KEYLESS - GO 97V SPEED- + LOADINDEX 96Y XL+98Y XL 985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II A22 NEW CONVERTER GENERATION A24 JOINT FLANGE, 4-ARM 120 A38 M - VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 2 A44 SOFTWARE 3 A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K13 STEUERCODE FUER SERVICEINTERVALL 25000 KM M002 ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 R01 SUMMER TIRES U27 BOTTLE HOLDER bilder kommer snart, må bare finne den he*** datakabelen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenningN Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Gratulerer!! Denne høres utrolig bra ut!! Da får vi bare vente på bilder... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 12, 2011 Share Posted July 12, 2011 Gratulere så mye med ny bil! Gleder meg utrolig til å se denne, da jeg husker hvor rå den forrige bilen din var! Håper du finner datakabelen, raskt!! :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lassen Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 Må du se å få ut noen bilder da Niklas! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted July 13, 2011 Share Posted July 13, 2011 godt å sjå at nokon har råd til desse go bilane her. nyt den! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caaatooo Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Gratulerer så masse med en RÅ bil! Skal med hånda på hjertet innrømme at jeg savner den jeg hadde hver eneste dag... fineste bilen jeg har hatt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Halvorsen Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Grattis - CLS er sjef Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronnie Westpold Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Grattis CLS er sjef Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted July 14, 2011 Share Posted July 14, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 her er bilde rett etter henting Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 måtte jo seff vaske bilen på første selvvask stasjon eg fant på vei hjem...kl halv 7 om morgenen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 så var skilt, litt senking og noen carbondetaljer på plass! bare felger og litt soting nå så er bilen "ferdig" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 16, 2011 Author Share Posted July 16, 2011 har bestilt: Vertini Drift Gold i dimmensjonene: 20" x 9" med 255.30 20 fremme og 20" x 10.5" med 305.25.20 bak! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TommyGun kal.45 Posted July 16, 2011 Share Posted July 16, 2011 Flott bil, gratulerer. Mer bilder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Fantastisk bil du har fått deg, Vegard! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 Fantastisk bil du har fått deg, Vegard! vegard faktisk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håkon Berg Gunnarson Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Fy f*** for ein flott bil! Muuligens ikkje heilt fan av felgane men.. Vanvittig kor rå den vart med carbon i front!!! Gratulerer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild K. Posted July 17, 2011 Share Posted July 17, 2011 Grattis med flott bil. Jeg tror disse felgene bli knall på bilen jeg på grunn av at de er såpass store.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 17, 2011 Author Share Posted July 17, 2011 skjønner at felgvalget og fargen kan være litt spesielt men er i hovedsak derfor eg liker de.. vil ha noe ikke alle andre har også syns eg eikene ligner litt på amg sin. takker for alle gratulasjoner! er kjempefornøyd!! virkelig en fantastisk bil mercedes har laget... forøvrig har den utstyr som: AMG pakke utvendig harman kardon hjemmekino luftfjæring keyless go F1 giring på rattet glasstakluke svingbare xenon varme i bakseter fullelektriske seter fremme med memory varme og kjøling i framseter elektrisk bakluke 4 soners klima alarm med sensorer i bilen og tauealarm stemmestyring elektrisk justering av ratt sikkert mer som eg ikke kommer på i farten... uansett mer en eg kunne ønsket meg! alt virker utenom stemmestyring som eg ikke helt vet hvordan fungerer? noen som vil forklare så blir eg veldig takknemmelig! også til det store spørsmålet... når du sjimser på sensorene til luftfjæringen fremme, senker du da bilen framme og bak eller kunn fremme? har nå sjimset den fremme uten å få den "riktige" høyden som eg vil ha... går det an å få lagt inn egne høyder på comfort,sport 1 og sport 2? kunne tenkt meg at sport 2 var griselav og ikke noe videre kjørbar mens comfort og sport 1 var "kjørestillinger".. er det mulig? noen som vet? takk for alle svar og kompliment! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 :D FY FLATEN MANN!!!!for ein bil,glede meg faktisk til å se de nye felgene på plass,den er misunnelseverdig bil du har fått deg der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 skjønner at felgvalget og fargen kan være litt spesielt men er i hovedsak derfor eg liker de.. vil ha noe ikke alle andre har også syns eg eikene ligner litt på amg sin. takker for alle gratulasjoner! er kjempefornøyd!! virkelig en fantastisk bil mercedes har laget... forøvrig har den utstyr som: AMG pakke utvendig harman kardon hjemmekino luftfjæring keyless go F1 giring på rattet glasstakluke svingbare xenon varme i bakseter fullelektriske seter fremme med memory varme og kjøling i framseter elektrisk bakluke 4 soners klima alarm med sensorer i bilen og tauealarm stemmestyring elektrisk justering av ratt sikkert mer som eg ikke kommer på i farten... uansett mer en eg kunne ønsket meg! alt virker utenom stemmestyring som eg ikke helt vet hvordan fungerer? noen som vil forklare så blir eg veldig takknemmelig! også til det store spørsmålet... når du sjimser på sensorene til luftfjæringen fremme, senker du da bilen framme og bak eller kunn fremme? har nå sjimset den fremme uten å få den "riktige" høyden som eg vil ha... går det an å få lagt inn egne høyder på comfort,sport 1 og sport 2? kunne tenkt meg at sport 2 var griselav og ikke noe videre kjørbar mens comfort og sport 1 var "kjørestillinger".. er det mulig? noen som vet? takk for alle svar og kompliment! Du kan justere ned airmaticen ja. Du får kjøpt sånn svindyre stag på ebay blant annet. Jeg tok det på en billigere måte å brukte skiver å la i mellom. Gjør samme nytten som stagene. Sport 1 og sport 2 er samme høyde (bare forskjellig hardhet) Vist det er likt som på 211n da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 har lagt skiver mellom stagene men vil ha mer har carsoft ultimate pro diagnose som eg klarte å senke den med men sliter med å få den til å holde seg så lav etter eg kobler av dataen... fikk den sånn at det var ca 5 cm fra lippen og ned kunne tenk meg å ha den sånn når den står i ro noen som vet om det er mulig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted July 18, 2011 Share Posted July 18, 2011 har lagt skiver mellom stagene men vil ha mer har carsoft ultimate pro diagnose som eg klarte å senke den med men sliter med å få den til å holde seg så lav etter eg kobler av dataen... fikk den sånn at det var ca 5 cm fra lippen og ned kunne tenk meg å ha den sånn når den står i ro noen som vet om det er mulig? Da får du legge på flere skiver. Jeg bruker muttere for å få den langt nok ned. Tror jeg har 2 muttere og 3 skiver fram Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niklas Thuen Nilsen Posted July 18, 2011 Author Share Posted July 18, 2011 har kunn gjort det fremme enda men for ikke plass til flere skiver... det er selve feste i bærearmen dere sjimser ned sant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth Sivertsen Posted July 19, 2011 Share Posted July 19, 2011 har kunn gjort det fremme enda men for ikke plass til flere skiver... det er selve feste i bærearmen dere sjimser ned sant? Stemmer det ja. Måtte kutte i innerskjerm (platikk) og bytte ut boltene for å få på nok:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts