Niklas Thuen Nilsen Posted July 9, 2011 Posted July 9, 2011 hei holder på og importere cls i disse dager, som har Harman kardon surround anlegg og lurer på hvordan det spiller....? hvordan spiller det i forhold til eks originalanlegget i s211? spiller det rent og høyt? er det egen sub i disse bilene? har hørt noen som sa at det var egen forsterker i hver dør? kan eg forvente at det er usb eller ipod uttak i en 07 mod cls? på forhånd Takk Quote
Ronnie Westpold Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Det er meget bra syns jeg. Kan ikke sammenlignes med original anlegget. Men du har vel fått bilen hit å prøvd det selv nå Sitter egen sub i baggasjerommet. Quote
HolgersEN Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 Verdt vær eneste krone :D Hadde aldri kjøpt bil selv uten harman Kardon (Er et kreterie som SKAL være i bilen før jeg kjøper de) Quote
Niklas Thuen Nilsen Posted July 27, 2011 Author Posted July 27, 2011 har fått bilen nå og ble ikke imponert...spiller lavt.. men det spiller rent og fint! det skal de ha men syns det spiller alt for lavt. Quote
RoarB Posted July 27, 2011 Posted July 27, 2011 hørselstest ? må huske at disse er bilene er ikke lagd for 20 år gamle rånere dette er "gentlemans" cruisere Quote
Niklas Thuen Nilsen Posted July 27, 2011 Author Posted July 27, 2011 er en audi A6 laget for 20 år gamle rånere? de kan tilby et myye bedre anlegg.... Quote
Sven Håkon Posted July 28, 2011 Posted July 28, 2011 Du får oppgradere til AMG Sound - det er virkelig imponerende! Steve hos www.mbenznl.com har gjort dette på flere biler (deriblant sin egen), og forskjellen fra H/K til dette er etter min mening mye større enn fra standard anlegg til H/K. Husker ikke hva prisen på det er, men det finner du raskt ut med en mail til mbenznl@gmail.com Quote
Recommended Posts