Fredrik Strand Posted July 8, 2011 Posted July 8, 2011 Setter jeg inn en dvd plate står det "fel på platen" Er det noe triks for å få dette til å virke? Må man ha spesielle dvd'cdr eller må man gjøre om noen innstillinger? Takk for svar Quote
Morgan Brorson Dahl Posted July 13, 2011 Posted July 13, 2011 Heisann! Er det leseren til navigasjon eller i selve headuniten det er snakk om? Er det brent plate eller original? Quote
Fredrik Strand Posted July 22, 2011 Author Posted July 22, 2011 Headuniten. Det er ikke noe brent, helt vanlig dvd. Putter inn skiva og får "fel på platen" Jeg har navigsjoncd baki og dette fungerer utmerket. Noen forslag? Vil gjerne kunne se på dvd i bilen Quote
Morgan Brorson Dahl Posted July 24, 2011 Posted July 24, 2011 Mest sannsynlig sliten laser. Meget vanlig problem på headunitene til Comand APS NTG1. Eneste permanente løsning på det er å bytte headunit eller skifte ut lasermekanismen i din nåværende headunit! Headuniten. Det er ikke noe brent, helt vanlig dvd. Putter inn skiva og får "fel på platen" Jeg har navigsjoncd baki og dette fungerer utmerket. Noen forslag? Vil gjerne kunne se på dvd i bilen Quote
Recommended Posts