Guest Franken Posted July 7, 2011 Posted July 7, 2011 Har et problem at der skaper seg overtrykk i bensintanken på min sl 320 -95mod. merker det når jeg åpner påfyllings toppen. Skal det vere sånn ???. Er det tanklufting igjennom fylle lokket eller noen annen plass ??? noen som har et tips ? Quote
Guest Gjesten Posted July 7, 2011 Posted July 7, 2011 Tank system er på en måte tette. Bensindamp blir sugd inn i innsuget styrt av en ventil. Det vil være trykk i perioder,men er det feil på systemet kan det bli for mye vakum eller trykk. Vanskelig å si om det er for mye av noe på din,men lyd skal det komme periodisk når du åpner lokket. Quote
Einar Posted July 9, 2011 Posted July 9, 2011 Ikke uvanlig med overtrykk i tanken på bensin-124 iallefall, såpass vanlig etter min erfaring at jeg har trodd det skal være slik. Om det skal være slik eller om det er annerledes på din 129 skal jeg ikke uttale meg bastant om, men jeg ville ikke vært veldig bekymra om det ikke er ekstremt. Quote
Recommended Posts