Jump to content

Recommended Posts

Posted

Burde være garantisak, hvis servicehefte er komplett. Stikk innom BOS så fort som mulig.

Men blir vel ikke 3x7cm boble sånn plutselig? Må jo ha kommet litt etterhvert?

Posted

var ikke synlig ved polering for 1mnd siden... dette er en bil som kun brukes i sol og står tørt i ventilert garasje,,, solgt ny på bos hønefoss. så blir spennende å se hvordan de takler det. har bestilt ny c-klasse i tilegg til de bilene vi har fra før så dette kan jo bli en fin test på servicevennligheten;)

Posted

Ja,det blir spennende å høre fortsettelsen her,men dette burde vel egentlig være en grei sak å få gjennom systemet hos BOS,såpass ny bil at dette kan de jo ikke nekte å ordne opp i vil jeg tro  8) Får håpe på det beste  :lol:

Posted

Like dumt som at Suzuki nektet bytte av CD-radio spilleren i bilen til en jeg kjenner fordi han ikke hadde hatt service på originalverksted.... Bilen var da to år gammel. Det hører til historien at etter mye om og men ble spilleren byttet uten kostnad for kunde...

Posted

var ikke synlig ved polering for 1mnd siden... dette er en bil som kun brukes i sol og står tørt i ventilert garasje,,, solgt ny på bos hønefoss. så blir spennende å se hvordan de takler det. har bestilt ny c-klasse i tilegg til de bilene vi har fra før så dette kan jo bli en fin test på servicevennligheten;)

Spent på å høre fortsettelsen her.....

Folk har hatt litt ymse erfaringer med dette. Selv har det fungert bra for min del ihvertfall på tidligere biler.

Posted

Det viktige i sånne saker er at bilen har blitt fulgt opp i "systemet" og servicer er tatt på merkeverksted, sies det.

Da lurer jeg, hvor mange her har vært på foreskreven service på merkeverksted og fått beskjed om at de har finni rust når de henta bilen?    Noen?    :lol:

Riktignok gjaldt dette en Ford Transit Connect, men jeg har fått beskjed om det ja...

Posted

nåværende status i denne saken: bos har hatt denne bilen i sitt system siden ny , leasingbil. viser seg nå at bilen har hatt skade på bakskjerm og blitt rettet opp og da sier bos at garantien fra mercedes er borte og at de skal "prøve" å finne ut hva slags rep som er gjort på bilen og ikke minst hvem som har gjort det. ved kjøp av bilen ble det ikke opplyst om at denne var skadet  og rettet, fortsettelse følger når rette person er hjemme fra ferie..............................

Posted

nåværende status i denne saken: bos har hatt denne bilen i sitt system siden ny , leasingbil. viser seg nå at bilen har hatt skade på bakskjerm og blitt rettet opp og da sier bos at garantien fra mercedes er borte og at de skal "prøve" å finne ut hva slags rep som er gjort på bilen og ikke minst hvem som har gjort det. ved kjøp av bilen ble det ikke opplyst om at denne var skadet  og rettet, fortsettelse følger når rette person er hjemme fra ferie..............................

det er derfor det er viktig å få ført i serviceboken vis det er

skiftet karroseri deler eller omlakkering.

lakken blir målt tykkelse på.

er den utenfor tolleranse blir det vanskelig å få dekket dette hos fabrikk.