Harald Langeland Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 Takker folkens Noen som har peiling på hvilken farge kode jeg har? Quote
Harald Langeland Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 Takk Anders' Men er det noen som vet om 210 tåkelysa passer inn i denne fangeren? http://bsbildeler.no/?pno=165985 Quote
Harald Langeland Posted July 27, 2011 Author Posted July 27, 2011 Lengesiden det har skjedd noe her. Bilen går enda og har fått tak i ny sjerm. Men i morgen skal jeg begynne og rette ut inner sjermen. Har ikke mye bilder. Men skal få tatt noen mens jeg holde på i morgen Quote
Harald Langeland Posted July 30, 2011 Author Posted July 30, 2011 Jaja, Nå er det lenge siden jeg har lakt ut bilder! Mye pga jeg ikke har hatt kamera! Men idag hadde jeg lite og gjøre så da ble det en tur rundt på Jørpetau og ta noen bilder av bilen Noen som ka si meg hva disse 2 er? Som dere ser så har jeg og fått sotet den helt frem nå! Neste nå er turbosjerm og frondtfanger med tåkelys så skrik ut viss noen har! Langeland! Quote
Alexander Posted July 30, 2011 Posted July 30, 2011 Den bakerste med to kontakter på er kjølevannstempsensor til instrumenthuset og til den elektromagnetiske koblingen på vifta. Den foran med en kontakt og 4 pinner er til innsprøytninga. Quote
Harald Langeland Posted July 31, 2011 Author Posted July 31, 2011 Takk for det Alexsander! Har nått fått bestilt ny fanger (http://www.bsbildeler.no/?pno=165985 ) og skal kjøpe med facelift panser og! så det begynner og komme seg synes jeg! Er meget fornøyd selv Quote
CHARLIE Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 Takk for det Alexsander! Har nått fått bestilt ny fanger (http://www.bsbildeler.no/?pno=165985 ) og skal kjøpe med facelift panser og! så det begynner og komme seg synes jeg! Er meget fornøyd selv Hekkan for en fin fanger til en rimelig penge! Dette blir megabra Harald!! Quote
LuckyDuck Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 Konge dette, Harald! -Fikk du med/kan du finne tak i grøftelys som passer til fangeren også? Quote
Hans Kåre Isdal Posted July 31, 2011 Posted July 31, 2011 lekker bil. skal ha slike baklykter som du har. berre røykfarga. fangren ser bra ut. berre lurer på om den tåler lika masse som orginale gjer. blir bra dette. stå på. bruk peng på go bilen. Quote
Harald Langeland Posted August 1, 2011 Author Posted August 1, 2011 Fikk ikke med tåkelys nei Men håper og finne så fort jeg har fått fangeren Jeg får jo ikke fangeren før i slutten av september, så har god tid til og lete Quote
Harald Langeland Posted August 18, 2011 Author Posted August 18, 2011 Da er det en stund siden bilder! Men nå har jeg har fått tatt noen mer bilder! Håper dere liker dem! Neste som skal gjøres er jo ny frondtfanger og kjøpe noen 16" eller 17" felger og pusse opp og gjøre klar til vinteren Quote
Harald Langeland Posted August 20, 2011 Author Posted August 20, 2011 Noen som har noen felger som er 16"-17" trenger ikke og se så fine ut! Quote
Harald Langeland Posted October 16, 2011 Author Posted October 16, 2011 Heisann! lenge siden de har skjedd noe her! Skal få ut noen bilder i morgen av alt som har skjedd! Men jeg tenker at jeg skal senke denne bilen.. men jeg har jo 18 tommer felger. Og jeg pleier og kjøre med full bil. Så spørsmålet mitt er om noen vet om noen senke fjærer som får bilen passe stiv( ikke ubehagelig) men sånn at den ikke ligge og "subber" nedi i sjermene! Takk for svar og vær klar for bilder som kommer i morgen! Quote
Recommended Posts