JonArne Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Hei nok en gang. Da har jeg endelig fått somla meg inn her igjen etter ett års opphold i kongens klær, hvor man har levd på vann og brød. I min tjeneste tid kjørte jeg en go gammal traver av en W123 230e Hvor desværre den manuelle girkassa raste Men ettersom forsvaret betalte ut en litt mindre slunt penger ved dimmisjon ble det et "nytt" glis på meg, Var oppe i ørsta og hentet denne VEHICLE TYPE: Car MODEL NAME: 300 E JAPAN ENGINE: 103983 12 256334 TRANSMISSION: 722358 03 581969 BODY: 12579 ORDER NUMBER: 0155546301 LIGHTS: BOSCH WIPER: BOSCH 910722 INTERIOR COLOR: 261 PAINTS: 199 211 AUTOMATIC LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (ASD) 236 SPECIAL LAMP SWITCHING - DAYTIME RUNNING LAMPS 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 481 UNDERSHIELDS 524 PAINTWORK - PRESERVATION 531 AUTOMATIC ANTENNA 570 FOLDING ARMREST, FRONT 593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 620 AIR POLLUTION CONTROL 630 ECE - WARNING TRIANGLE 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 731 WOOD TRIM BURRED WALNUT ROOT 754 RADIO MB AUDIO 10 CC WITHOUT VK/RDS 802 AEJ 06/1/M/X 829 VEHICLES FOR NORWAY, ADDITIONAL PARTS 837 RUBBER MATS ON FRONT AND REAR FLOOR 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 932 BOX ON LEFT FRONT SEAT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odd Sigurd Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Den såg skikkelig bra ut,innvendig må jeg si treinteriøret var virkelig fint,liker godt den typen "mønster"i treet,ellers så er det jo en grom bil med god motor så dette er noe du må passe pent på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted July 6, 2011 Author Share Posted July 6, 2011 Ja, veldig fint interiør, Planer om en tur til tyskeland snart, og da tenkte jeg skulle se etter litt snaks, og eventuelt en ryggstøtte uten hull Men det er vel som og finne en nål i en høystakke planene for bilen er og få tak i noen nye forskjermer og fjerne di 3 små rustflekkene jeg har funnet.. Veldig små og lett å flekke på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Denne så veldig fin ut ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin G. Olsen Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Som sagt før Jon Arne! Du har en grise fin bil! Vi må nesten få tatt et bilde av bilene våre sammen en dag :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HenningN Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Denne så veldig bra ut - gratulerer!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolgersEN Posted July 6, 2011 Share Posted July 6, 2011 Grattis med ny flott bil Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted July 6, 2011 Author Share Posted July 6, 2011 Jo takk for det alle samme, noe pisk er det jo alltids på en bil som er 20år gammel, men så langt er jeg veldig fornøyd Ja martin må prøvd en photoshoot en gang ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 Liten oppdatering her, Har dekorert nesten hele bilen med led lys, Mangler bare under dørene, men disse var noe kortere enn hva jeg hadde liggende.. Fått tak i noen 2 Seter bak, Hentet fra en Sportline <3 Digger dem. Bestilt meg noen små og store oppgraderinger til bilen. Først og fremst kommer den nye typen skilter til bilen som passer utmerket med de nye skiltplatene jeg fikk i posten som kom fra Effektansvarlig antar jeg Og sist men ikke minst, rekker jeg forhåpentligvis og hente å montere mine nye Gule Koni Dempere før Treff på vålerbanen. Det hadde vært en utmerket mulighet for å teste dem på Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans Kåre Isdal Posted July 31, 2011 Share Posted July 31, 2011 digg sak om du fekk betalt denne med dimme peng, så har jammen den summen stege masse sidan eg var inne... det er no 11 år sidan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted July 31, 2011 Author Share Posted July 31, 2011 digg sak om du fekk betalt denne med dimme peng, så har jammen den summen stege masse sidan eg var inne... det er no 11 år sidan. Fikk vel ikke betalt hele summen med dimme pengene jeg fikk ;P men hvertfall en stor del av den Ja, ting har nok forandret seg på 11 år, selv i forsvaret Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted August 3, 2011 Author Share Posted August 3, 2011 Endelig fått satt på NYE skilter og noen flotte skiltplater Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 3, 2011 Share Posted August 3, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin G. Olsen Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Så fin og blank bilen din var da!! Kjørte forbi istad! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted August 4, 2011 Share Posted August 4, 2011 Type du, skal liksom få oss til å se på nye skilt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted August 5, 2011 Author Share Posted August 5, 2011 Type du, skal liksom få oss til å se på nye skilt Må jo ha noe for og få noen tittere på "bilen " min jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted August 6, 2011 Author Share Posted August 6, 2011 Her er bilde av baksete jeg har bytta til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted August 6, 2011 Share Posted August 6, 2011 Nais! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted August 6, 2011 Author Share Posted August 6, 2011 Nais! Stemmer, nå er det bare den store jakten etter Riktig treverk til den som resten av bilen har Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted September 1, 2011 Share Posted September 1, 2011 Hva er det lille tastaturet du har i bilen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 2, 2011 Author Share Posted September 2, 2011 Hva er det lille tastaturet du har i bilen? Det er til Startsperra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Da har jeg vært og henta masse snæks til bilen 4 x el vindur, El stoler 94 Panser og lokk Så nå er det bare og finne fram sandpapir og lakkstiften Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 15, 2011 Author Share Posted September 15, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Næss Posted September 16, 2011 Share Posted September 16, 2011 Fine greier Men er ikke dette preface stoler da? Haha, facelifter den utvendig, for å så gå andre vei invendig Bytter du bare om trekket fra dine til de du har kjøpt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JonArne Posted September 16, 2011 Author Share Posted September 16, 2011 Fine greier Men er ikke dette preface stoler da? Haha, facelifter den utvendig, for å så gå andre vei invendig Bytter du bare om trekket fra dine til de du har kjøpt? Jeg også trodde det var prefacelift stoler, men dette er MB tex skinn som er trekt over noen facelift stoler Men det blir bare og ta av trekkene på mine stoler og sette over ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts