Jump to content

flyttelass til england


Hans Kåre Isdal

Recommended Posts

Vel..no ser det ut til at merca må trekka henger til england. via autobanen og frankrike.

med henger på 2 tonn skal dette bli gøy...og treigt.

 

men blir i alle fall go bil på tur. ca 280 mil ein vei.

 

så det blir oljeskift på kasse og motor. skifta frammbremser og fjører. og litt oppheng.

 

kan fremdeles ta deler i frå england heim igjen om folk er intr. Om det er nye deler blir det fortull..nei fortolla meinte eg...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Det går også en mindre kjent rute Brevik - Immingham. Dette er i utgangspunktet en lastebil-ferje, men går nok an å bestille plass for personbil også.

 

Jøss, denne var ikke jeg klar over.

 

http://freight.dfdsseaways.com/dfds_ferries/north_sea_ferries/brevik_immingham_ferries/

 

Det ser ut som det er greit med vanlige biler også, bare man spør først.

 

Jeg håper rutetiden er litt feil, at det ikke tar drøyt 2 døgn hvis man drar ut på mandag? Det ser ut til å ta drøyt ett døgn ellers.

Link to comment
Share on other sites

det som er fint med båten er tida er kortare.

men prisen kan dekke reisa ned  via tyskland og frankrike og så over til england.

er skammelig dyrt syns eg.

 

Du tenker på fra Esbjerg, eller den fra Breivik?

Link to comment
Share on other sites

der var henger bestilt og service på automaten gjort(ahh)

berre motor olje igjen no. og eu godkjenning-les medlems biler.

 

Min onkel er skeptisk til om motoren holder dette.....er jo kjørt så

lenge i norge.

men det er det ikkje det verste. kjører dyse og ventil rens her(mergi)den smører også.

så det bør holde.

 

lure på kva forbruket vil ligge på..

Link to comment
Share on other sites

lure på kva forbruket vil ligge på..

Det avhenger av hengeren og gassfoten din. Min TDT brukte fra 1,3 til 1,7 med 250-bredde vogn på 16-1800kg bak.

Det som drar ivei er luftmotstanden som igjen er veldig avhengig av snittfart og fasong på kassa bak, vekta er ikkeno problem og ihvertfall ikke på denne ruta, du er vel knapt over 200m i høydeforskjeller underveis...

Link to comment
Share on other sites

formen på hengeren er meget god...runda framme. og 1600 kg maks...

håper me holder oss infor den..må kanskje

ta litt inni bilen..godt eg skal ha forsterka fjører når eg skifte...hehe.

 

hmm vell..han blir nok ikkje så glad for diselforbruket...på 240 mil...x1.3x 12 kr l...hehe

alternativet hans var ein crystler dritt som brukte normalt 1.5-2 l mila,....kremt

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Jepp. då har eg fått fart på kjerra og hengaren.

reiste på fredag morgon.

stoppa i danmark ved grensa til tyskland.

 

men her er bilde av ferdig lasta opp bil og henger.

 

mne1of1.jpg

 

 

blei total vekt på 3300 kg. og 1 tonn å gå på. så medium vekt blei det vel.

 

Merka at det var last, tok litt topp aks. men trak godt. men sleit litt i 9 % stigninger då.

då måtte den ned i 60 km/t

Link to comment
Share on other sites

Jeg kjørte Tyskland på kryss og tvers med min TDT, den har aldri gått så pent og bra og hatt så lavt forbruk som etter en del mil med flat pedal og skikkelig turtall langs Autobahn.. ;)

 

Men ja, fergeprisene er helt horrible, stort sett. Det virker som de har samme praksis som en del butikker i Norge, at privatkunder blir flådd og firmaavtale-kunder har 60-70-80% rabatt..

Link to comment
Share on other sites

...blei total vekt på 3300 kg. og 1 tonn å gå på. så medium vekt blei det vel.

 

Merka at det var last, tok litt topp aks. men trak godt. men sleit litt i 9 % stigninger då.

då måtte den ned i 60 km/t

Det der er jo ingenting - en liten knøttehenger på 1 tonn var jo ikke noe å tenke på engang bak den bilen.

Tror du var for forsiktig med høyrepedalen om du klarte bare 60 i 9%-stigninger, eller så var min TDT vesentlig kvikkere - vi har en lengre stigning litt hitom Åre på E14 som er skiltet 10%, tror aldri jeg måtte under 70-75 der med vogna bak - vogntogvekt 3800-3900kg og vesentlig større vindfang enn den der lille Statoil-balja.

 

Den jeg har nå holder det som står på cruise-kontrollen opp der .... 8)

Link to comment
Share on other sites

jepp. no er deg ankomet 1 time frå flensburg.(fredag natt)

 

går ganske så bra på hovedveier. Motoren tikka på ein eksos

ventilen. men det har stilna no. etter berre 2 tanker med litt

bra med gass drag. fekk den til å gå på ca 1 l mila i norge...det er bra

med alle desse haugane me har i norge.

har ikkje målt i danmark endå. det skal eg gjer i morgon.

håper at all ulyd stikker av etter denne turen.-

Dette blir i alle fall det raskaste servicen eg har hatt. 3

veker og så ny olje...og ca 600-700 mil..med opprensk.

 

blir nok 2 stopp før eg tar båten over til england,,,ahhh

ferie!!

Link to comment
Share on other sites

...blei total vekt på 3300 kg. og 1 tonn å gå på. så medium vekt blei det vel.

 

Merka at det var last, tok litt topp aks. men trak godt. men sleit litt i 9 % stigninger då.

då måtte den ned i 60 km/t

Det der er jo ingenting - en liten knøttehenger på 1 tonn var jo ikke noe å tenke på engang bak den bilen.

Tror du var for forsiktig med høyrepedalen om du klarte bare 60 i 9%-stigninger, eller så var min TDT vesentlig kvikkere - vi har en lengre stigning litt hitom Åre på E14 som er skiltet 10%, tror aldri jeg måtte under 70-75 der med vogna bak - vogntogvekt 3800-3900kg og vesentlig større vindfang enn den der lille Statoil-balja.

 

Den jeg har nå holder det som står på cruise-kontrollen opp der .... 8)

 

ja. det var med maks gass.

trenger utblåsing. og muligens nye dyser.

 

går meget bedre no.

 

men sidan det er så pass sota. må eg vera litt forsiktig med gassen.

 

og skifta olje med ein gang eg kommer heim.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vell. folkens, då var eg havna i norge igjen. turen var deilg heim, med masse god tid.

gode lange stop. bilder og fantastisk natur.

Nederland. Belgia. frankrike tok meg 30 min å få unna. lika greit.

 

eit par dager i Nederland var digg.

 

men her er bilde i frå turen.

 

dette var tatt ca kl 05 i england heimvei.

 

mne1of3.jpg

 

Og i nederland har dei masse ting...som sykklande bar.

 

mne2of3.jpg

 

Til sist ein laaang spesial transport...I danmark. vindmøler er store gitt.

 

mne3of3.jpg

 

Har mange andre bilder og. hmmm skal eg kjøra ned ein gang til..neste helg...hehe

 

Det har vel gått ca 4500 kr i disel og kos. einaste slitet var ei litt slitt opphengskule som lagde vibrasjoner.

 

så no venter det olje skift og nyter ein forfriska motor.

Link to comment
Share on other sites

stemmer, så mange,

alt funka. utanom at bakluka ga seg..med fult med gagasje i.

GRUNN: dei som var med i bilen var ikkje så snill med den.

komentarer som at det er berre ein gammel bil..kom ofte.

så bakluka smalt vel og ofte alt for hardt ned,...men fiksa det.

og no funker den godt igjen.

og ja. handtaket er nede på luka...ikkje over skiltet...som nokon.

trudde,....så no er den knekt. takk for det....

Link to comment
Share on other sites

Dæven du er for snill her - er det noe som får opp temperaturen hos meg er det folk som ikke kan behandle dørene på et ordentlig vis. Til og med ungene har lært seg dette nå.

Gammel bil my ass - om jeg hadde hørt sånne kommentarer ville de stått på nærmeste bussholdeplass ganske fort!

Link to comment
Share on other sites

var ikkje så langt i frå...men akuratt då...var me i nederland. kl 11. om morgonene....eller var det kl 23 kvelden før...eller...hmm ja,,,som

sagd...alt for ofte.

men dei ga seg til slutt då.

var og litt tydelig at dei ikkje var vant med autoban og henger på bil. ca 10 m.

og då er det ikkje så lett å bytte fil fort...men det forstod ikkje dei altid...hehe

Dei skulle kjørt litt lastebil først.

 

og ja nesten glømt, kva gjer cola bokser på taket av bilen?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...