Jøran89 Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Har klubben noen samarbeids partner som forhandler Eibach og som kan sende de hjem til meg i posten? Har snakket med Hellanor de ga meg en fin pris på senkefjærer til 2375,- ink. klubbens rabatt. Problemet er bare at de ikke vil sende til privat personer og min lokale Hellanor åpner ikke før i september. Er min 300E som skal få nye knær. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegardxf Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 du kjenne vel noen som jobber i ett firma? kan jo bare få hellanor til og sende dit og få en kompis der til og ta mottak på det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hufsa Posted July 5, 2011 Share Posted July 5, 2011 Må være ett firma de har som kunde da, verksteder osv.... De får da til å sende i postoppkrav, har da gjort det noen ganger på jobbet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts