Seldal Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Hei Gamlingene hjemme her har problem med ryggesensorene på sin ML280 2006 modell. det som skjer er at når du prøver å aktivere sensorene så piper det i ca 3 sek og lysene i indikatorene lyser rødt, og etter ca 20 sek deaktiveres sensorene automatisk. Noen som har vert oppi samme problem? Morten Quote
Arne Henriksen Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Defekt(e) parksensor(er). Min 210 oppførte seg slik når en av sensorene foran tok kvelden. Quote
Seldal Posted June 29, 2011 Author Posted June 29, 2011 Ja, det er vell en stor mulighet for det:( Merkeligt at det bare skal virke i 5 år! Quote
Jørn Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Ja, det er vell en stor mulighet for det:( Merkeligt at det bare skal virke i 5 år! Hvis dere har hatt parktronic som har virket feilfritt i 5år, så burde dere fått medalje av BOS. Vanligvis ryker en eller flere sensorer i året. Quote
Vaajaren Posted July 5, 2011 Posted July 5, 2011 Parktronic er fint når det er nytt. Men så er det slutten. Pappa har M-klasse, 2006 modell han også, der har systsmet tulla noken få gonga sida han kjøpe den i februar/mars i år. På W210 som eg kjøyre derimot, slutta et å virke for fleire år sida. BOS SKULLE HA 8000,- for å skifte 6 sensora. Skjer ikkje. Blir evt om eg teke bilen til utlandet elns. Tips! Farfar har Citroën C5, sensorane ser jo veldig like ut for "hvermansen", men dei på verkstedet derhan handla bilen (ny bil), så brukte dei å skrue av/løsne for å komme til alle sensorane og tette baksida med silikon eller sikaflex... På den bilen har det fungert prikkfritt, meina det er en 2005 modell. Quote
Recommended Posts