Mr. Nygård Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Ble oppringt av Tore Skjæveland i MBKN. De trenger noen Mercedes - biler (ikke noe Renault e.l.) til å kjøre en tur med barna som ligger lenge på sykehuset. De har fått over 45 påmeldinger og har gått tom for biler. Kan vi hjelpe ? Det er på søndag 30. okt (førstkommende) Avreis fra sykehuset på nedsiden av helikopterparkeringen kl 10:00, dvs. oppmøte et kvarter før.Nå var og ordinære 124 -biler aktuelle. Turen går til en plass i nærområdet for en aktivitet, slik som hovedredningsentralen, flyplassen el. Deretter har de funnet en plass og spise og f.eks. hoppe i høyet. De har vært på Soma gård. Hele opplegget er over på ca 4 timer +/- Kunne dette vært noe ? Tilbakemelding kunne vært greit e-post: thomas.nygaard@online.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Det var et stykke i Stavanger Aftenblad om dette ifjor tror jeg det var. Tror også at TV-Vest dekket saken. Årlig tradisjon gutta i MBKN har innført tror jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest VeilSide Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hadde ikke min blitt parkert pent i garasjen i dag og hadde den vært klar for veien skulle jeg stilt opp jeg med 126 :/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest george__ Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 er barn vi snakker om her.. og da ville d nok vært mye kulere å sittet på me meg.. men min bil er nok ganske utestengt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Geggi Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 På grunn av??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 er barn vi snakker om her.. og da ville d nok vært mye kulere å sittet på me meg.. men min bil er nok ganske utestengt.. Hvorfor det ? Din bil hadde jo vært en magnet på alle barna ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny Antonsen Posted October 31, 2005 Share Posted October 31, 2005 Ble oppringt av Tore Skjæveland i MBKN. De trenger noen Mercedes - biler (ikke noe Renault e.l.) til å kjøre en tur med barna som ligger lenge på sykehuset. De har fått over 45 påmeldinger og har gått tom for biler. Kan vi hjelpe ? Det er på søndag 30. okt (førstkommende) Avreis fra sykehuset på nedsiden av helikopterparkeringen kl 10:00' date=' dvs. oppmøte et kvarter før.[/b']Nå var og ordinære 124 -biler aktuelle. Turen går til en plass i nærområdet for en aktivitet, slik som hovedredningsentralen, flyplassen el. Deretter har de funnet en plass og spise og f.eks. hoppe i høyet. De har vært på Soma gård. Hele opplegget er over på ca 4 timer +/- Kunne dette vært noe ? Tilbakemelding kunne vært greit e-post: thomas.nygaard@online.no Hei Stavanger Dette er jo virkelig noe som må være givende og støtte opp om for dere som har muligheten, så til dere som kan så får jeg bare ønske lykke til med et kjempe flott opplegg. Max. Flott dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 men min bil er nok ganske utestengt.. Dette er bare tull!! De langtidssyke barna liker like godt nyere og stylede biler som oss! Vi har vært med å kjørt 2 av de 4 gangene MBKN har arrangert dette, og det er kjempekjekt å kunne glede disse stakkars barna. Dette er barn i alle aldre som er såkalt langtidssyke. Mange av dem har nesten ikke vært utforbi sykehuset, og trenger tilsyn nesten døgnet rundt. Dette er vel noe av det kjekkeste som skjer for dem! Dessverre så kan ikke vi stille denne gangen, men jeg oppfordrer ALLE til å prøve å stille opp og glede barn/foreldre som har en helt annen hverdag enn vi kan forestille oss. UANSETT BIL!!!!!! (Bare det er MB) Det er jo litt synd hvis det må stå igjen noen barn/foreldre bare fordi at det ikke var nok biler! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Hadde ikke min blitt parkert pent i garasjen i dag og hadde den vært klar for veien skulle jeg stilt opp jeg med 126 :/ Synes dette må være den beste anledningen til å ta bilen ut av garasjen igjen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Skulle ikke dette være forrige søndag.. den 30.10.05... Hvordan gikk det med dette opplegget. Høres ut som et veldig bra tiltak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHARLIE Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Skulle ikke dette være forrige søndag.. den 30.10.05... Hvordan gikk det med dette opplegget. Høres ut som et veldig bra tiltak... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr. Nygård Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Skulle ikke dette være forrige søndag.. den 30.10.05... Hvordan gikk det med dette opplegget. Høres ut som et veldig bra tiltak... Stemme det. Det var 41 personer som dukket opp (barn og noen voksne/foreldre). Var en 16 - 18 biler som dukket opp. Kjørte en tur i Stavanger - Sola - Klepp området (Jæren). Endte opp på en gard på Klepp hvor man hadde ATV - kjøring, matbit i det fine høstværet (ja, det var fint på søndag) og utdeling av godteposer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Suverent.. Noe for andre lokallag å tenke på også synes jeg, om MBKN arrangerer slike ting andre steder da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Suverent.. Noe for andre lokallag å tenke på også synes jeg' date=' om MBKN arrangerer slike ting andre steder da [/quote'] Det kan evnt. være noe MBE kan ta initiativ til å arrangere sammen med MBKN ? Johnny??!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Johan Stub Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Dette er blant de edlere ting man kan gjøre i bil! Jeg er med!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ØHN Posted November 1, 2005 Share Posted November 1, 2005 Jeg stiller også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts