Guest svenseven Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hei!Første gang jeg er inne her. Aner ikke om jeg gjør dette riktig.Jeg lurer på om noen kan gi meg navn, adresse, telefonnummer, webside e.l. til et firma som selger (evt. syr på bestilling) presenninger til MB. Vet det finnes ferdige standardpresenninger. Men de jeg har funnet (bl.a. hos "Biltema"), er av lufttett stoff og skaper kondens rundt bilen og derfor fører til rust. Jeg er ute etter en presenning som har vannavstøtende toppfelt, men stoff som "puster" langs sidene. Har en 1986 SL. På forhånd takk for hjelp. Hilsen svenseven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Hei,Var det du som ringte delelageret hos AutoStern i dag rundt kl 12.45 mens jeg satt der og ventet på noen deler? Jeg overhørte at ekspeditøren anbefalte å sette inn spørsmål her på forumet, og her er du? Her er tipset: http://www.arstrading.no Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Posted October 28, 2005 Share Posted October 28, 2005 Det ble i hvertfall nok tråder om emnet.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted October 29, 2005 Share Posted October 29, 2005 Ny mann på forumet vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts