Todda Posted June 25, 2011 Posted June 25, 2011 Hei Nå har ikke jeg den mest spektakulære motoren i bilen min, men jeg tenkte jeg skulle tipse om et effektfullt bildeforslag. Ta to bilder - ett med panseret åpent og ett med det lukket. I Photoshop kopierer du bildet med panseret igjen over det bildet der det er åpent slik at du får to lag. Så er det bare å bruke "Eraser Tool" (viskelær) forsiktig og "male" frem det som er under panseret. Todda Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 28, 2011 Posted June 28, 2011 Fin bil du har! Prøvde meg på ett slikt bilde en gang jeg også. Quote
LuckyDuck Posted June 28, 2011 Posted June 28, 2011 Jeg skulle hatt et bilde av bilen min med Inge sin Brabus-motor Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 29, 2011 Posted June 29, 2011 Ja, mangler motor jeg også for å si det sånn Quote
Helge Posted July 1, 2011 Posted July 1, 2011 Tøft, så er det å få det over på folie og legge det på panseret. :P Quote
Recommended Posts