Jump to content

autostrada i skien 10 år utstilling med luxus biler

Recommended Posts

Posted

leste i avisa i dag (dagbladet) at autostrada i skien fyller 10 år,kom i da en lastebil(transportbil) med sportsbiler di skal vise på klosterskogen travbane lørdag,bilena hadde en verdi på ca 34 mill :shock: :D

blant annet var det

1 stk ferrari f 40 4,5 mill

1 stk ferrari f 50 2,4 mill

1 stk samme som idar volvik 7 mill

noen zondaer +++

husker ikke navna på alle, kanskje noen her har bildet som sto i avisa

kan tru jeg kikka ut av vinduet å fikk nesten sjokk da jeg så lastebilen med nesten alle gutters drømmebiler kjøre forbi :D

Guest Sondre B. Bjelland
Posted
leste i avisa i dag (dagbladet) at autostrada i skien fyller 10 år' date='kom i da en lastebil(transportbil) med sportsbiler di skal vise på klosterskogen travbane lørdag,bilena hadde en verdi på ca 34 mill :shock: :D

blant annet var det

1 stk ferrari f 40 4,5 mill

1 stk ferrari f 50 2,4 mill

1 stk samme som idar volvik 7 mill

noen zondaer +++

husker ikke navna på alle, kanskje noen her har bildet som sto i avisa

kan tru jeg kikka ut av vinduet å fikk nesten sjokk da jeg så lastebilen med nesten alle gutters drømmebiler kjøre forbi :D[/quote']

Æsj. Typisk at 99% av alt som er gøy skjer et annet sted enn i Kristiansand. Ferrari F40 er kanskje verdens tøffeste bil. Skulle så altfor gjerne likt å se en i real life. Kan du ikke ta noen bilder å dele med oss andre entusiaster? Please :wink:

Posted

Vel, regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!

Gratulerer på forhånd, forresten!

Guest Sondre B. Bjelland
Posted
Vel' date=' regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!

Ja jøss... Det skal bli så vanvittig gøy hvis (når) det skjer. Sist gang var i 1980 og da var ikke jeg født engang. Men typisk min flaks så har jeg kveldsvakt på jobb den lørdagen :(

Posted

skal se om jeg tar turen opp å få tatt noen bilder :)

enga taper selvfølgelig på falkum 8)

Guest GammelGul
Posted

Mye fin bil hos Autostrada. Utstillingen er i Skien mandag 31. og i Oslo onsdag og torsdag. Alle bilene er faktisk til salgs og ligger på finn dått enno.

F. eks. denne:

2_-2040339927.jpg

Posted

det er 1 å samme eier på alle disse bilene :shock: han eide ett stort kjøpesenter i skien som heter herkules , solgte dette å kjøpte seg ett slott eller no i frankrike :D dette er bare NOEN av di bilene han har i garasjen sin :D

så han faktisk i avisa for ca 1 mnd siden å da hadde han solgt ett eller annet han eide sammen med en annen person,satt da igjen med endel mill :) så han har nok av gryn kan man si :)

Posted
Vel' date=' regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!

Du sitter og tygger på den håper jeg... :bootyshake: :lol:

Posted

Hehe, ja så feil kan man ta.... :oops:

Gratulerer, hvis du er Enga-fan!

Guest GammelGul
Posted

Heyyyy!! Denne tråden handlet om biler, ikke foppall :twisted: :violent1: :violent1: :violent1: :violent1:

Posted

var hos autostrada i dag å så på go bilene, fikk tatt noen bilder men klarer ikke få lakt dem ut her

kan evt sende dem pr mail så kan di som klarer det legge dem ut her :)

Mvh odbbjørn

Posted
var hos autostrada i dag å så på go bilene' date=' fikk tatt noen bilder men klarer ikke få lakt dem ut her

kan evt sende dem pr mail så kan di som klarer det legge dem ut her :)

Mvh odbbjørn[/quote']

Send meg, så kan jeg legge ut hvis du lover å skrive som folk :-)

Posted

nå har jeg sendt bildene til frode s,så nå håper jeg di kommer fram :D

Posted
nå har jeg sendt bildene til frode s' date='så nå håper jeg di kommer fram :D[/quote']

GRRR

Det tar nok litt tid å laste, men jeg har rotet bort programmet for å lage websider. Orker ikke lage manuelt akkurat nå.

Enjoy!

Jaja..

137-3702_img.jpg

137-3704_img.jpg

137-3710_img.jpg

137-3711_img.jpg

137-3712_img.jpg

137-3713_img.jpg

137-3714_img.jpg

137-3715_img.jpg

137-3716_img.jpg

137-3717_img.jpg