Guest miata Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 leste i avisa i dag (dagbladet) at autostrada i skien fyller 10 år,kom i da en lastebil(transportbil) med sportsbiler di skal vise på klosterskogen travbane lørdag,bilena hadde en verdi på ca 34 mill blant annet var det 1 stk ferrari f 40 4,5 mill1 stk ferrari f 50 2,4 mill1 stk samme som idar volvik 7 mill noen zondaer +++husker ikke navna på alle, kanskje noen her har bildet som sto i avisakan tru jeg kikka ut av vinduet å fikk nesten sjokk da jeg så lastebilen med nesten alle gutters drømmebiler kjøre forbi Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 leste i avisa i dag (dagbladet) at autostrada i skien fyller 10 år' date='kom i da en lastebil(transportbil) med sportsbiler di skal vise på klosterskogen travbane lørdag,bilena hadde en verdi på ca 34 mill blant annet var det 1 stk ferrari f 40 4,5 mill1 stk ferrari f 50 2,4 mill1 stk samme som idar volvik 7 mill noen zondaer +++husker ikke navna på alle, kanskje noen her har bildet som sto i avisakan tru jeg kikka ut av vinduet å fikk nesten sjokk da jeg så lastebilen med nesten alle gutters drømmebiler kjøre forbi [/quote'] Æsj. Typisk at 99% av alt som er gøy skjer et annet sted enn i Kristiansand. Ferrari F40 er kanskje verdens tøffeste bil. Skulle så altfor gjerne likt å se en i real life. Kan du ikke ta noen bilder å dele med oss andre entusiaster? Please Quote
Guest Geggi Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Vel, regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!Gratulerer på forhånd, forresten! Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Vel' date=' regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!Gratulerer på forhånd, forresten! Ja jøss... Det skal bli så vanvittig gøy hvis (når) det skjer. Sist gang var i 1980 og da var ikke jeg født engang. Men typisk min flaks så har jeg kveldsvakt på jobb den lørdagen Quote
Guest miata Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 skal se om jeg tar turen opp å få tatt noen bilder enga taper selvfølgelig på falkum Quote
Guest GammelGul Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 Mye fin bil hos Autostrada. Utstillingen er i Skien mandag 31. og i Oslo onsdag og torsdag. Alle bilene er faktisk til salgs og ligger på finn dått enno.F. eks. denne: Quote
Guest miata Posted October 30, 2005 Posted October 30, 2005 det er 1 å samme eier på alle disse bilene han eide ett stort kjøpesenter i skien som heter herkules , solgte dette å kjøpte seg ett slott eller no i frankrike dette er bare NOEN av di bilene han har i garasjen sin så han faktisk i avisa for ca 1 mnd siden å da hadde han solgt ett eller annet han eide sammen med en annen person,satt da igjen med endel mill så han har nok av gryn kan man si Quote
TEH Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Vel' date=' regner med at du er glad den siste prosenten skjer på stadion i Kr.sand på lørdagen da når dere tar GULL!Gratulerer på forhånd, forresten! Du sitter og tygger på den håper jeg... Quote
Guest Geggi Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Hehe, ja så feil kan man ta.... Gratulerer, hvis du er Enga-fan! Quote
Guest GammelGul Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 Heyyyy!! Denne tråden handlet om biler, ikke foppall Quote
Guest miata Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 var hos autostrada i dag å så på go bilene, fikk tatt noen bilder men klarer ikke få lakt dem ut herkan evt sende dem pr mail så kan di som klarer det legge dem ut her Mvh odbbjørn Quote
FrodeS Posted October 31, 2005 Posted October 31, 2005 var hos autostrada i dag å så på go bilene' date=' fikk tatt noen bilder men klarer ikke få lakt dem ut herkan evt sende dem pr mail så kan di som klarer det legge dem ut her Mvh odbbjørn[/quote'] Send meg, så kan jeg legge ut hvis du lover å skrive som folk Quote
Guest miata Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 nå har jeg sendt bildene til frode s,så nå håper jeg di kommer fram Quote
FrodeS Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 nå har jeg sendt bildene til frode s' date='så nå håper jeg di kommer fram [/quote'] GRRR Det tar nok litt tid å laste, men jeg har rotet bort programmet for å lage websider. Orker ikke lage manuelt akkurat nå.Enjoy!Jaja.. Quote
Recommended Posts