Guest Sondre B. Bjelland Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Her på sørlandet er det virkelig dårlig vær om dagen. Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen min. Huffameg. Bare å få på vinterdekkene med en eneste gang
FrodeS Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Her på sørlandet er det virkelig dårlig vær om dagen. Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen min. Fryktelig mye skyer hos deg. Mye mer enn her
Guest C220 Rieger Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Jeg gidder dessverre ikke gå ut å ta bilde nå Har nettopp vært ute å klippet plenen her oppe i Tromsø Er så varmt her oppe fortida
Guest Geggi Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Grøss og gru!!! Varmt i Tromsø?????? Jeg var der oppe i helga og så kampen på Alfheim (gjørmebadet).Minus 2°C og tett snødrev!!!!!Det var lite av grønne plener der....
Guest 300TDT Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen minLØPETUR? Hva er det som er feil på Benz'en?
Guest GammelGul Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen minLØPETUR? Hva er det som er feil på Benz'en?Sjekk signaturen hans Arne. Alt er bedre enn å kjøre ford, til og med å løpe.
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 26, 2005 Posted October 26, 2005 Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen minLØPETUR? Hva er det som er feil på Benz'en?Sjekk signaturen hans Arne. Alt er bedre enn å kjøre ford' date=' til og med å løpe. [/quote'] Hehe... Stemmer. Det er Ford for tiden. Gud som jeg savner W124
Guest C220 Rieger Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Grøss og gru!!! Varmt i Tromsø?????? Jeg var der oppe i helga og så kampen på Alfheim (gjørmebadet).Minus 2°C og tett snødrev!!!!!Det var lite av grønne plener der.... Ironi Var -10oC i går her
Guest 300TDT Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Bare se på disse bildene jeg tok på løpeturen minLØPETUR? Hva er det som er feil på Benz'en?Sjekk signaturen hans Arne. Alt er bedre enn å kjøre ford' date=' til og med å løpe. [/quote']Åh. Da skjønner jeg mer. Har ikke løpt siden jeg var i militæret og da MÅTTE jeg. Har forresten aldri eid en Ford heller da...
Guest GammelGul Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Jeg har hatt 2 forder etter jeg var i militæret, begge Granada. Men jeg tror ikke jeg har løpt siden.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now