E220 Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Noen som vet om en enkel måte å bygge en webside på? siden skal ikke være komplisert, skal bare være en fremside hvor al info står. Skal i tilleg bære billigt. Domene/epost server har jeg fra før. Quote
Hallgeir Helland Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Har du web server og er bare på leting etter innholdet (HTML kode eller hva det skal være) eller trenger du også webhotell? Quote
E220 Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Har webhotel ja, så trenger bare å få snekret sammen en webside/innholdet. Quote
Sven Håkon Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Det finnes mange såkalte "wysiwyg"-editorer, altså "What-you-see-is-what-you-get" - disse er utviklet slik at man skal kunne lage seg en hjemmeside uten å måtte kunne programmere, det blir nesten som å klippe og lime og sette sammen elementer (tekst, bilder, linker, osv) som du selv vil. Mange tilbydere av webhotell har også gratis software for å kunne lage hjemmesider. Merk at disse ikke nødvendigvis lager særlig gode sider (hverken utseendemessig eller programmeringsmessig). Quote
E220 Posted June 20, 2011 Author Posted June 20, 2011 Siden jeg skal bruke det som firma side må det se rimeligt ut, men igjen så ønsker jeg ikke å bruke store summer på det siden det kun skal være en info side. Quote
Recommended Posts