Jump to content

Recommended Posts

Posted

Da har jeg vært og handlet en godbil :)

S202 C180 2000 modell som er registert september 99, men med ESP som kom med 2000 modellen.

Har nå fått kjørt ca 40-50 mil med den, og den fungerer veldig bra!

Eneste minuset med bilen er at det må byttes traversforinger eller hardykobling bak. Usikker på hvem av delene før jeg får langt meg under og sjekket, men det smeller litt i bakenden ved gasspådrag når man har byttet gir eller slakker av og gir på igjen. Er ikke store jobben, så det går nok fint! :)

Bilen ble EU-godkjent nå 1.6.11 uten feil, så den er godkjent i 2 nye år! :D

Ingen store planer for bilen akkurat nå, uteom evt bytte felger og proff soting av ruter. Pluss å pusse den lille rusta som er på bilen og få det gjort bra, blir ikke hellakkering av denne med det første da 300'n går forran akkurat nå :)

Blir nok ganrantert et stereobygg i denna også skal man ikke se bort ifra 8-)

Så her er bildene av grombilen ;)

v5wu4h.jpg

2s9daw1.jpg

2ui7l1u.jpg

5n3tqf.jpg

1555bg3.jpg

m09ax.jpg

14jupvq.jpg

2i0etcn.jpg

23k9nwy.jpg

verpls.jpg

npl8bd.jpg

33tjjmq.jpg

Riper på bakfangeren, så må antageligvis ha en ny eller pusse og sparkle en del på denne for å få den bra :)

eqpggk.jpg

Posted

Gratulerer med ny bil Lennart!  :D

Gratulerer med gobil  8)

Takker og bukker, Syver og Gunsen :D

Så kjekk ut denne, Lennart!! Gratulerer!!!

Jo takk for det, den er kjempe flott, Charlie :D

Meget bra, gratulerer! :-)

Takk takk, Hallgeir :)

Grattis.

Er det en classic?

Takk Tommern :)

Ja, classic. Skulle vært Elegance da, men dem er litt stivere i pris :lol:

Posted

Montere ny stjerne også?  :D

Fin bil !  :D

Ny stjerne og deksel til kanalen skal handles inn i morgen! :D

Takk for det :)

Gralla med ny bil :D :D :D

Takker og bukker, Terje :D

Posted

Grattis med ny bil Lennart! Denne så veldig fin ut  :D

Jo takk for det Henning :) Den ser faktisk bedre ut på bildene enn hva den er, MEN kan ikke klage på den for den prisen jeg fikk den for :D Er kjempe fornøyd :) Greid å kjøre 50 mil nå siden jeg hentet den fredag, så det er jo en god start :)

• 2 weeks later...
Posted

Da har man omtrent akkurat kommet hjem fra en liten ferie tur med bilen :)

Må si jeg syns den er ganske bra! Har kjørt 520 mil på 16-17 dager, ikke så mange som har gjort det 8-)

Har kjørt Kongsvinger-Narvik på 22 timer forrige helg, med div stopp for bilder etc, på vei ned igjen denne helga brukte vi 18 timer uten spesielt mye stopp, er ca 140 mil en vei :) Og dette kjørte jeg og en kompis i ett strekk, bare med pisse og spise pauser :)

Ellers så har jeg endelig fått begge bilene samlet, så fikk tatt litt bilder :D

Får beklage at jeg ikke har vasket dem, men er enda utslitt etter kjøringa :lol:

4rb89i.jpg

f4fe3r.jpg

d45lt.jpg

2m7su3r.jpg

11chan8.jpg

fp5q2s.jpg

2dtvgao.jpg

10 poeng til den som ser hva som mangler på en av bilene!

Posted

Du mangler gummiringene som holder eksosannlegget oppe på s123, samt ryggelyset.  :)

Ser du har montert ny stjerne på c klassen, men det har jo ikke noe med at du mangler

noe da. Ellers ser ikke jeg noe i farta  :D Det var en sabla lang tur du har vert på!

Posted

Begge bilene dine er veldig fine Lennart, man ser godt at de er i slekt  :D  Litt av en kjøretur du har lagt bak deg i nord!  Selv skal jeg kjøre Lillestrøm-Narvik om et par uker, men det blir desverre ikke med MB'n...  :( :(

Posted

Du mangler gummiringene som holder eksosannlegget oppe på s123, samt ryggelyset.  :)

Ser du har montert ny stjerne på c klassen, men det har jo ikke noe med at du mangler

noe da. Ellers ser ikke jeg noe i farta  :D Det var en sabla lang tur du har vert på!

Stemmer det, gummiringene har hoppet av pga dem var morkne :lol:

Sabla! Du så noe jeg ikke har sett du Syver! Ryggelyset hadde jeg ikke lagt merke til engang :shock:

Men tenkte mest på Turbodiesel merket som er borte :(

Ny stjerne ble kjøpt inn, med hakeslepp... Kostet meg 508 kr :scratch: Sist jeg kjøpte, kostet det meg 200 blank..

Begge bilene dine er veldig fine Lennart, man ser godt at de er i slekt  :D  Litt av en kjøretur du har lagt bak deg i nord!  Selv skal jeg kjøre Lillestrøm-Narvik om et par uker, men det blir desverre ikke med MB'n...  :( :(

Takk for det Henning :) Dem trenger nok litt shining begge to, men det skal nok la seg gjøre etter hvert :)

Det ble en sabla lang tur, som Syver sa ;) er vel rundt 140 mil en vei Kongsvinger-Narvik, pluss at jeg har kjørt en del der oppe. La vel igjen 100 mil der også, pluss kjøring til og fra jobb ei uke blir nesten 50 mil :) Det tar på kjørestanden, men ikke kjøregleden :D

• 3 weeks later...
Posted

se der ja,det blei jo kjempebra.kledde bilen godt di der :D så bra ut å den bilen din. :D

Jo takk for det :) Det ble som hånd i hanske egentlig, grå bil med chrome er ikke feil :)

Den ser bra ut langt vekk, men er småting som burde vært fiksa før snø og salt :lol:

Meget stilig!

Kledde bilen din meget bra!!  :D

Takk takk :) Ja, er fornøyd med dette :)