Jump to content

Recommended Posts

Posted

For en natur, for et land.

Og ikke bare det, er med en ihugga MbEntusiast der.

Rusler rundt foran kameraet midtskips i Merce kaps og av og til jakke.

Snikreklame. :)

Posted

Jeg skal gi dere att det er bedre enn hotel cæsar, men....

Jeg kan ikke la være tenke på utrykket "se på maling som tørker"

Kanske jeg skal sette opp kamera utenfor stuevinduet mitt og kalle det "jordet, minutt for minutt"...

M.

Posted

Jeg så vel 5 minutter da jeg kom inn i sta. Da var det fra ei havn eller no, der det labbet masse folk rundt, og det var vel omtrent det. Gikk jeg glipp av noe?

Posted

Jeg så vel 5 minutter da jeg kom inn i sta. Da var det fra ei havn eller no, der det labbet masse folk rundt, og det var vel omtrent det. Gikk jeg glipp av noe?

Nei, du har vel ikke glippa så mye.

Men har man båtinnteresse i samme grad som bil, og smått er kjent langs kysten vår, er det nå morro og svinge innom og se

når den passere kjente plasser.

Er jo blitt rene folkefesten nordover, stimer av folk på kaier og nes.

Posted

Man må jo ikke sitte å se 24T døgnet heller. Hva gjør man når man er på denne turen? Man går jo litt rundt,

titter litt, går inn, tar mat, koser seg. Går ut igjen, etc etc etc.  Det fine med det er jo at man kan klikke innom

å se den flotte kysten når man vil  -direkte. Det er jo ikke hele tiden det er like interessant. Har svippet innom

flere ganger, å det har tatt seg opp mer og mer ettersom programmet har blitt mer kjent og at folk har fått med

seg at dette går direkte. Det virker som det er en enorm interesse for dette. Folk står langs kysten å vinker med

store flagg å hele familien og venner er med. Synes dette er bedre enn mye av det andre NRK har sendt på tv.

Når sant skal sies, så ser ikke jeg veldig mye tv heller. Men i stede for all den sporten, så er dette mye bedre iallefall  :D