Robert Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 For en natur, for et land. Og ikke bare det, er med en ihugga MbEntusiast der. Rusler rundt foran kameraet midtskips i Merce kaps og av og til jakke. Snikreklame. Quote
Hallgeir Helland Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 Jepp, et meget bra tiltak dette TV programmet. Quote
MortenE Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 Jeg skal gi dere att det er bedre enn hotel cæsar, men.... Jeg kan ikke la være tenke på utrykket "se på maling som tørker" Kanske jeg skal sette opp kamera utenfor stuevinduet mitt og kalle det "jordet, minutt for minutt"... M. Quote
FrodeS Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 Jeg så vel 5 minutter da jeg kom inn i sta. Da var det fra ei havn eller no, der det labbet masse folk rundt, og det var vel omtrent det. Gikk jeg glipp av noe? Quote
Robert Posted June 18, 2011 Author Posted June 18, 2011 Jeg så vel 5 minutter da jeg kom inn i sta. Da var det fra ei havn eller no, der det labbet masse folk rundt, og det var vel omtrent det. Gikk jeg glipp av noe? Nei, du har vel ikke glippa så mye. Men har man båtinnteresse i samme grad som bil, og smått er kjent langs kysten vår, er det nå morro og svinge innom og se når den passere kjente plasser. Er jo blitt rene folkefesten nordover, stimer av folk på kaier og nes. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 19, 2011 Posted June 19, 2011 Man må jo ikke sitte å se 24T døgnet heller. Hva gjør man når man er på denne turen? Man går jo litt rundt, titter litt, går inn, tar mat, koser seg. Går ut igjen, etc etc etc. Det fine med det er jo at man kan klikke innom å se den flotte kysten når man vil -direkte. Det er jo ikke hele tiden det er like interessant. Har svippet innom flere ganger, å det har tatt seg opp mer og mer ettersom programmet har blitt mer kjent og at folk har fått med seg at dette går direkte. Det virker som det er en enorm interesse for dette. Folk står langs kysten å vinker med store flagg å hele familien og venner er med. Synes dette er bedre enn mye av det andre NRK har sendt på tv. Når sant skal sies, så ser ikke jeg veldig mye tv heller. Men i stede for all den sporten, så er dette mye bedre iallefall Quote
Ronnie Westpold Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Fantastisk land. Noe langdrygt programm men :D Har selv kjørt strekningen Bodø-Stamsund med Hurtigruta mange ganger og det er utrolig flott. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Akkuratt nå legger båten til kai på Finnsnes. Der er det en rekke MB biler m/fler Det tar av for hver eneste havn. Rene 17 mai stemningen Quote
TommyGun kal.45 Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Ser ut til at det er visse personer som gjør greie penger på dette også : http://e24.no/media/trygve-hegnar-blir-rikere-paa-nrks-hurtigrutestunt/20070994 Men du verden for et land vi bor i.... Quote
gunsen Posted June 20, 2011 Posted June 20, 2011 Ser ut til at det er visse personer som gjør greie penger på dette også : http://e24.no/media/trygve-hegnar-blir-rikere-paa-nrks-hurtigrutestunt/20070994 Men du verden for et land vi bor i.... Fantastisk bra at et slikt program kan vekke så mye oppmerksomhet og endelig en bra kommentar fra Stordalen også Quote
TommyGun kal.45 Posted June 22, 2011 Posted June 22, 2011 Da var det jaggu slutt, la til i Kirkenes. Japp, da får jeg finne meg noe annet og titte på.... Quote
TommyGun kal.45 Posted June 23, 2011 Posted June 23, 2011 Da blir det MBE minutt for minutt da Tommy he,he ja du sier noe der :-) Quote
Recommended Posts