Jump to content

Stavanger avd, første jomfru mandagsmøte på gang !


Guest bska

Recommended Posts

Det ska begynna å regna seinare så me satse på godt med slaps.... :?

 

Regna nei.....

Ifølge kollegaene til Theisen og Gislefoss, www.dnmi.no , skal det ikkje begynne å regne før utpå dagen i morgen! Så skal det bli 5-6 grader og regn resten av uka! Bakken blir vel neppe kjørbar før onsdag e mine prognoser!

 

Regne med att formannen demonstrerer riktig bruk av gasspedal og ASD da synfaringen av den nye farkosten bør foregå innanhus..

 

M.

Link to comment
Share on other sites

Guest Geggi

Største bøygen blir vel heller og komme seg ned... :roll: :oops: :lol:

Tror forresten jeg kjører litt lav profil i denne sammenhengen.... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Guest Charlotte

Dette hørres skummelt ud... måtte ha klemmer på dekkå for å komma meg ud fra parkeringsplassen i dag... :? men hvis Thomas har fått nye bil så får me vel ta turen då.. :D

Link to comment
Share on other sites

He,he, bakken er gruset så det kan gå, tok stille start i midt i bakken i går før snøen la seg skikkelig og det er uten alle disse ASD, DRS, HKL, UTV....... :wink:

 

Måtte ut å finne skademeldingsskjema i dag, en tulling på sommerdekk braste inn i bilen til en her på jobben.... :shock:

Det verste var at han kjørte med en liten unge i bilen, sa det te han og at han sko hatt juling, kjøre i dette været med sommerdekk, tulling!!! :?

Link to comment
Share on other sites

Jaja, turen ut gikk fint den - klonk is på motorveien med løs bakende som resultat var enda en erfaring å ha med seg :D

 

Plassen utenfor lokalet var for dårlig brøytet dog, den eneste plassen jeg klarte å parkere uten å stå midt i veien var tydeligvis ikke godt nok for noen av de som bor rundt. Da jeg kom tilbake til bilen lå det en lapp på frontruten med følgende tekst: "Du har parkert midt i innkjøringen til garasjen. Det finnes mange andre plasser." Lite konstruktiv kritikk, dog veldig informerende - jeg stod forøvrig i vinduet og så på når eieren kjørte inn i garasjen uten problemer.....

Link to comment
Share on other sites

Nei nei... sier Dr Morten og klør seg nesten lydløst i hekken.

Intens interessert fører han de grønnkledde latexkledde knoxrun labbene over radiatoren.

Den bankelyden høres ikke god ut nei....

(alle hold kjeft et øyeblikk og lyttet)

"Ja" sier Thomas kort med en innlevende ansikt grimase.

Han får panikk-frysninger og rister litt. Ståpelsen kommer krypende. Kaffien varmet heller dårlig i kveld.

Lett arrogant, men avslappet i kult saggeimage vrir Svenni tommelen ned.

Charlotte bekrefter stemningen med et blikk som ikke er å ta feil av:

"håpløse entusiaster hele gjengen"

X3140019.JPG

 

Kan isje den der ryktespredene pressefotografen komme seg hjem snart...

X3140021.JPG

 

"I ska an om me ska grina begge to" ønsketenker Morten...

X3140022.JPG

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...