Guest Ekern_24 Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Har noen spørsmål angående bruk av owatrol olje. Kan jeg smøre denne rust penetrerende oljen på grenrøret? Oppdaget litt rust på grenrøret og greit å få stoppet det før det sprer seg. Er det noen andre ting jeg bør tenke på når jeg skal smøre ut denne oljen? Eller kan jeg bare ta hver eneste lille flekk jeg ser... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Hvor varmt blir grenrøret? Jeg tror ikke Owatrol er egnet for varme overflater. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ekern_24 Posted October 25, 2005 Share Posted October 25, 2005 Er ikke helt sikker, derfor jeg spurte. Men temperatur måleren på diesel bilen min viser 80-90 grader når den har gått en stund. Jeg vet ikke men er owatrol olje selv anntennende? Har smurt inn halve grenrøret da (før jeg begynte å tenke litt).... Har ikke hatt motor brann ennå, men ja... hva tror dere..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tom Bringsvor Posted October 26, 2005 Share Posted October 26, 2005 Et grenrør definerer jeg som ekshaustrør utført som grenrør, litt mere knattrende lyd enn vanlig.Grenrøret blir j..... varmt, 3-400 gr. C, kanskje mere.Hadde ikke brukt Owatrol til dette. Det finnes spraybokser som er beregnet å lakkere grenrør, hadde event. brukt dette. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts