Guest iad Posted October 24, 2005 Share Posted October 24, 2005 Hei, Er det noen her som vet hvor vanskelig det er å ettermontere mobiltelefon i 211? Da tenker jeg på slik at man kan styre den fra rattet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest sim1 Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Jeg tror ikke det er det enkleste å gjøre. På 211n hjemme henger jo telefonen sammen med radio, ratt og display, samt at du må bytte midtkonsoll for å få en med delt topplokk. Jeg regner med at det er en eller annen for for bussløsning på knappene også. Det er hvis du vil ha det orginalt da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor-Egil Andersen Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Har du bytta bil eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tin Nguyen Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Så en som lignet på deg i 211 på E18 ved Sandvika i går....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest aceshigh Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 har en CLK w209 som jeg fikk etterpåmontert comand i, det var prat om å etterpåmontere telefon i denne også men dette ble raskt slått ute av tale da det visstnok var veldig knotete(dyrt?) og få til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Trond Roald Posted October 27, 2005 Share Posted October 27, 2005 Hei' date=' Er det noen her som vet hvor vanskelig det er å ettermontere mobiltelefon i 211? Da tenker jeg på slik at man kan styre den fra rattet.[/quote'] har hørt at det skal være fryktelig dyrt!men,har aldri montert dette selv.dumå ha telefonholder,midt konsoll,antenne,styreenhet mmog det er sikkert mye jobb også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest geirmoss Posted October 30, 2005 Share Posted October 30, 2005 Lite tips) Se om det ligger kabel i midtkonsollen,fram til box/armlenet. Da ligger alt på plass. Deler kan du bestille hos Hauk Motor i Skien.40-60% under dette såkalte B.O.S saken. Lite tips. Lykke til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest iad Posted November 4, 2005 Share Posted November 4, 2005 Det skal jeg sjekke. Det er APS-50 i bilen og den har jo telefonknapper og jeg får opp ingen telefon tilgjenelig i menyen. Jeg kan vanskelig tenke meg at de lager to versjoner av APS-50, en med og en uten telefon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts