Jump to content

Ettermontering av telefon i 211

Guest iad

Recommended Posts

Hei,

Er det noen her som vet hvor vanskelig det er å ettermontere mobiltelefon i 211? Da tenker jeg på slik at man kan styre den fra rattet.

Jeg tror ikke det er det enkleste å gjøre.

På 211n hjemme henger jo telefonen sammen med radio, ratt og display, samt at du må bytte midtkonsoll for å få en med delt topplokk. Jeg regner med at det er en eller annen for for bussløsning på knappene også. Det er hvis du vil ha det orginalt da.

Guest aceshigh

har en CLK w209 som jeg fikk etterpåmontert comand i, det var prat om å etterpåmontere telefon i denne også men dette ble raskt slått ute av tale da det visstnok var veldig knotete(dyrt?) og få til.

Guest Trond Roald
Hei' date='

Er det noen her som vet hvor vanskelig det er å ettermontere mobiltelefon i 211? Da tenker jeg på slik at man kan styre den fra rattet.[/quote']

har hørt at det skal være fryktelig dyrt!

men,har aldri montert dette selv.du

må ha telefonholder,midt konsoll,antenne,styreenhet mm

og det er sikkert mye jobb også.

Guest geirmoss

Lite tips) Se om det ligger kabel i midtkonsollen,fram til box/armlenet. Da ligger alt på plass. Deler kan du bestille hos Hauk Motor i Skien.40-60% under dette såkalte B.O.S saken. Lite tips. Lykke til :lol:

Det skal jeg sjekke. Det er APS-50 i bilen og den har jo telefonknapper og jeg får opp ingen telefon tilgjenelig i menyen. Jeg kan vanskelig tenke meg at de lager to versjoner av APS-50, en med og en uten telefon?