Guest wicky Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 har en 1986 w124 med 200 forgasser motor ( ) ja jeg vet den er treig og slikt..menneh..skal den kjøres på 92blyfri?95blyfri?98blyfri?eller en av disse med bly tilsetning..hmm.. Quote
Alexander Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 95 blyfri burde fungere glimrende. Det kjørte jeg på når jeg hadde samme motor i en w201... Quote
Guest wicky Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 hmm..cool..hehe..menneh...bilen står i oppvarmet garasje..er ca 20grader der til en hver tid...når bilen har stått over natten og jeg kjører den ut så er den helt elendig å kjøre....humper og hoster og harker og går ikke selv om jeg gir full gass..og bråker gjør den også..noen råd`? Quote
Guest AMG_BRABUS_CARLSSON Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 hmm..cool..hehe..menneh...bilen står i oppvarmet garasje..er ca 20grader der til en hver tid...når bilen har stått over natten og jeg kjører den ut så er den helt elendig å kjøre....humper og hoster og harker og går ikke selv om jeg gir full gass..og bråker gjør den også..noen råd`?det gjør min å, jeg pleier å starte bilen og lar den gå litt på tomgang til tempen stiger så er den helt fin. Quote
Recommended Posts