Guest piGGtraad Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Hei Skal gå til innkjøp av varebil. Blir vel brukt, til en pris rundt 150000,- Har mest lyst på Vito, men hører mye forskjellig om den bilen. Mange sier d er en drittbil, mye problemer osv.Mens andre sier at dët gjelder biler fram til -98, og at vito blei mye bedre etter 2000! Jeg tenker på å kjøpe meg en 2002modell evnt. 2003 Er det like mye problemer med disse? eller er dette en trygg bil å kjøpe Skal kjøre bud, så regner med ca. 60000km i året Og hvordan er d med slitedeler og rust? Håper på svar!
Guest GammelGul Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Høres ut som en fornuftig tanke. For 150' får du en meget bra Vito. Siden du skal kjøre såpass langt vil det være lurt å kjøpe en med lav km stand. Etter 2000 ble disse bilene mye bedre enn tidligere, og det er egentlig noe poeng å kjøpe veldig ny bil (2002-03) Denneså fin ut. Automat er et must, og skyvedør på venstre side er vel også lurt til ditt bruk. Er bilen vasket og stelt er ikke Vito mer utsatt for rust enn andre.
Torbjørn Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Har kjørt Vito i litt over et år (52000km) nå, har vært så å si problemfri. Vannlekasje fra varmeregisteret/apparatet i varerommet er en svakhet. Det samme er knirking fra foringene i forstillingen når det er kaldt ute, "slik er det bare" sa Motor Trande når jeg spurte om det skulle være slik.Men bilen har stortsett fungert uten problemer.
Guest piGGtraad Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Takk for svar Var mer eller mindre sånne svar jeg ønsket.. Alternativet til Vito ville blitt Toyota Hiace, og valget blir vel ikke så vanskelig da! Hiace går for å være en bil som går og går, men med dårlig komfort osv Ja, d er ett krav å kjøpe bil som ikke har gått så veldig langt.Ser etter biler rundt 50000. Eneste som er litt dumt er at delte bakdører er ett stort pluss, i forhold til bakluke! og de er d ikke mang av.. Har sett litt på en 2002 Vito 112CDI, 64000km Håper den ikke er solgt Ellers takk for svar..
Guest Chriz Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 Skal du kjøre budbil med bakluke kommer du garantert etter veldig få dager banne og sverte denne luka
Guest piGGtraad Posted October 24, 2005 Posted October 24, 2005 ja, d er derfor jeg leiter etter en med bakdører.. D er ett MUST
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now