Jump to content

Utskiftning av bakre hjulbuer

Recommended Posts

Guest vihovde
Posted

Ville dere gått for orginale eller uorginale her ? stor forskjell på kvalitet og pris ? Noen som vet pris på slikt i Stavanger og omeng ?

Posted

Orginale er overlegne i kvalitet og passform. Det absolutt viktigste er at du får et skikkelig verksted til å gjøre jobben! Noen som legger sjela si i arbeidet de gjør. Dessverre bor du for langt unna til at jeg kan anbefalle SOS på Kløfta, men du finner helt sikkert noen som er flinke i Stavanger også.

Guest vihovde
Posted
Orginale er overlegne i kvalitet og passform. Det absolutt viktigste er at du får et skikkelig verksted til å gjøre jobben! Noen som legger sjela si i arbeidet de gjør. Dessverre bor du for langt unna til at jeg kan anbefalle SOS på Kløfta' date=' men du finner helt sikkert noen som er flinke i Stavanger også.[/quote']

Jeg tar sveisingen selv, har god erfaring med dette selv om det er en stund siden. Men gamle kunster glemmer man ikke så lett :D Jeg tar meg god tid, ingen "hastverk" arbeid... Dette er kose/hoppy arbeid :wink:

Skikkelig syregrunning og primer av beste sort er en selvfølge, både utvendig og innvendig av sveise området.

Posted

Enig med Alexander. Gå for orginalt, det har (vanligvis) bedre passform og tykkere gods. Enklere for deg å jobbe med, og holder lenger.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...