Guest superted Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Får ikke lang lys når jeg tar hendelen fremover og når jeg lirker med den får jeg nærlys. Utrolig irriterende nå når det er mørkt. Plutselig forsvinner lyset og jeg må lirke med bryteren for å få lys igen. Er det noen som vet råd
Guest Eivind Soltvedt Posted October 19, 2005 Posted October 19, 2005 Tipper at bryteren kanskje er sliten. Dersom bilen er gammel er det ofte en ting som kan begynne å fuske. Få lånt en "ny" bryter hos høgger og prøv.
Guest Tom Bringsvor Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Får ikke lang lys når jeg tar hendelen fremover og når jeg lirker med den får jeg nærlys. Utrolig irriterende nå når det er mørkt. Plutselig forsvinner lyset og jeg må lirke med bryteren for å få lys igen. Er det noen som vet råd Om bilen har automatisk kjørelys får du ikke "langlys" før du vrir lysbryteren til nærlys manuelt, bare en tanke.
Guest Eivind Soltvedt Posted October 20, 2005 Posted October 20, 2005 Får ikke lang lys når jeg tar hendelen fremover og når jeg lirker med den får jeg nærlys. Utrolig irriterende nå når det er mørkt. Plutselig forsvinner lyset og jeg må lirke med bryteren for å få lys igen. Er det noen som vet råd Om bilen har automatisk kjørelys får du ikke "langlys" før du vrir lysbryteren til nærlys manuelt' date=' bare en tanke.[/quote'] Plutselig forsvinner lyset og jeg må lirke med bryteren for å få lys igen
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now