Jump to content

LOKALLAG OSLO PÅ SNØSCOTTER SAFARI M/ MER ??

Recommended Posts

Posted

Hei

Jeg ønsker litt tilbakkemeldinger igjen på diverse ting som kan være aktuelle som lokallag Oslo kan være med på og tenker da ikke bare på bilrelaterte ting. nedenfor er det noen ting som jeg mener kunne vært aktuelt.

Disse forskjelige plassene har jeg vært i kontakt med og kunne tenkt meg og jobbe videre med hvis det er av innterese men det forutsetter att det er flere en 2 stykker selvfølgelig.

8) De fleste ting vil prøves og få til fra fredag til lørdag når det er overnating.

8) Snøscoter tur med 1 overnating rett innenfor grensa i Sverige.

8) Atv kjøring på snø på dagtid (Samme plas som sist på Skarnes).

8) HAVRAFTING til sommeren (Går ut fra Drøbak).

8) Tur til Sjoa med elve rafting til sommeren og 1 overnating.

Max. Reiseguide

Posted
Hei

såsant jeg har mulighet' date=' så er jeg VELDIG med!!

Oh, yes! De skal lage bane der i vinter, men det kommer litt ann på føret. De snakker om å sette pigger i dekkene som sitter på nå. Å ligge bredt med atv er ikke det værste man kan gjøre :-)

Aldri prøvd, men det høres morro ut.

Havrafting?? Hva går det ut på?

Veldig gode tiltak, Johnny. Stå på!

Posted
Hei

såsant jeg har mulighet' date=' så er jeg VELDIG med!!

Oh, yes! De skal lage bane der i vinter, men det kommer litt ann på føret. De snakker om å sette pigger i dekkene som sitter på nå. Å ligge bredt med atv er ikke det værste man kan gjøre :-)

Aldri prøvd' date=' men det høres morro ut.

Havrafting?? Hva går det ut på?

Veldig gode tiltak, Johnny. Stå på![/quote']

Hei

Havrafting er synsykt rått da jeg har prøvd dette 3 ganger selv hjemme i Trøndelag og det er like bra hver gang det skal jeg love deg.

Det som skjer er att vi drar ut på åpent hav med en båt som heter for Rib eller noe sånt og flyr gjennom lufta på bølgene/dønningene med denne båten som har ca 300 hk og gjør ca 40 knop.

Det kan se ut som det går helt til helvete noen ganger men det er ikke noe problemmer med denne typpe båt.

Max. Havrafting

Posted
Hei

Havrafting er synsykt rått da jeg har prøvd dette 3 ganger selv hjemme i Trøndelag og det er like bra hver gang det skal jeg love deg.

Det som skjer er att vi drar ut på åpent hav med en båt som heter for Rib eller noe sånt og flyr gjennom lufta på bølgene/dønningene med denne båten som har ca 300 hk og gjør ca 40 knop.

Det kan se ut som det går helt til helvete noen ganger men det er ikke noe problemmer med denne typpe båt.

Max. Havrafting

:shock: Å :shock: fytti :shock: helvete :shock:

... også jeg som kan bli sjøsjuk i kano på hurdalsjøen.

Du tror ikke det er bedre med litt atv-kjøring, da? :?

Posted

Jeg kan bare på det sterkeste anbefale havrafting. Det er sinnsykt artig, særlig hvis det er litt bølger.... Har gjort dette i Trondheim ett par ganger, og det frister til gjentakelse. ..... Her er en link til de i Trondheim hvor det kanskje er litt mer informasjon om hva dette dreier seg om.....

Posted

Hei,

Fikk dessverre ikke vært med på ATV-turen sist. Men blir gjerne med på det.

snøskuter tur er også fristene.....

• 1 month later...
Guest Johan Stub
Posted

Jeg har raftet i elv og det er dritgøy. Høres jo kjempegøy ut med havrafting også. Jeg er med om det passer!

Det gjelder også ATV-rafting som dessverre ikke passet sist... :oops:

Guest LadyBenz_
Posted

Snøscoter høres veldig bra ut :D

Guest Johan Stub
Posted
Snøscoter høres veldig bra ut :D

Ja, for du blir vel egentlig Lady in blue om vi drar til havs? :wink:

Posted

Eller var det ikke grønn du ble sist du var på havet? :lol:

Guest Johan Stub
Posted

En gentleman vil aldri antyde at en kvinnes ansikt er grønt når hun er til havs. :roll: :wink:

Posted

Selvsagt, Johan!

Det var etter hennes eget utsagn at jeg refererte til at hun var grønn sist hun var på båten. Ikke så høflig å omtale deg i tredje person, C. Regner med du takler det :wink:

Guest LadyBenz_
Posted
Selvsagt' date=' Johan!

Det var etter hennes eget utsagn at jeg refererte til at hun var grønn sist hun var på båten. Ikke så høflig å omtale deg i tredje person, C. Regner med du takler det :wink:[/quote']

Selvfølgelig gjør jeg det..!! :wink:

Trodde du kjente meg såpass nå da... :D

Og ja jeg ble nok litt grønn sist jeg va til sjøs :lol:

Så derfor høres snøscooter bra ut.. 8)

• 2 weeks later...
Posted

Jeg ønsker som sagt tidligere i dette innlegget litt tilbakkemeldinger igjen på diverse ting som kan være aktuelle som lokallag Oslo kan være med på og tenker da ikke bare på bilrelaterte ting

Jobber nå videre snøscoter safari i mars men er litt usikker på hva de fleste vil men her er alternativene som det vil stå om når jeg får priser og dato.

:D 1. Dags tur med 4-5 timers kjøring

:D 2. tur med 1 overnating i Sverige. (2 dagers tur)

:D Jeg selv mener att den med overnating er det beste alternativet. Noen flere. :?:

Max. Safari

Posted

:D 1. Dags tur med 4-5 timers kjøring

:D 1. tur med 1 overnating i Sverige. (2 dagers tur)

Jeg stemmer for alternativ 1. :-D

Tur med overnatting, helt klart!! Man får da ikke kjørt noe scooter på bare noen få timer!

Guest Johan Stub
Posted

Hmm - dette var ikke lett. Tror det blir alternativ 1. Den med overnatting altså... :lol: :lol:

Guest Ms V-max
Posted

Helt klart overnatting. -LEKER ikke snøscotter-safari!! :rr:

Guest Ronnie Westpold
Posted
Helt klart overnatting. -LEKER ikke snøscotter-safari!! :rr:

Helt enig

MAX: Snøscootersandwich :D

• 3 weeks later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now