Jump to content

styling clk cab


Guest stig1

Recommended Posts

Guest stig1

hei, i utgangspunktet hadde jeg tenkt til å montere den orginale faceliften som kom på 2000 mod på konas 1999 clk cab, men har lyst til å se hva som er å få til bilen, lurer derfor på om det er noen her som vet om nett sider med bilder, priser og firmaer som selger dette, har søkt en del på nettet, men har ikke funnet noe enda

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky

vel...finnes mye styling til clk cab..OG..det er en i oslo som har montert alt på sin..og den bilen er EKKEL!luftinntak på panser OG tak(!!!)stor supra spoiler..frontfanger,side og bakskjørt..små 15tommere på sommer/vinter..luft inntak på sidene også..rett og slett ekkel bil....

Link to comment
Share on other sites

Guest stig1
vel...finnes mye styling til clk cab..OG..det er en i oslo som har montert alt på sin..og den bilen er EKKEL!luftinntak på panser OG tak(!!!)stor supra spoiler..frontfanger' date='side og bakskjørt..små 15tommere på sommer/vinter..luft inntak på sidene også..rett og slett ekkel bil....[/quote']

sjønner godt hva du mener, har ikke tenkt til å ødelegge bilen, det er ikke snakk om å klistre på en haug av dritt, men er ute etter en diskre front spoiler, sideskjørt, og bakskjørt under bilen, men åssen er det mulig å montere luftinntak på taket på en cab?????

vil bare ha en litt mer helhet i bilen.

Link to comment
Share on other sites

Guest wicky

er vel sånn luft inntak som bare er limt på..så den iallefall med den på vintern for en stund siden..pleier å stå parkert i området ved grunerløkka..

Link to comment
Share on other sites

Guest Espen
er vel sånn luft inntak som bare er limt på..så den iallefall med den på vintern for en stund siden..pleier å stå parkert i området ved grunerløkka..
Sikkert ikke det beste for taket når denne er foldet sammen...Skulle likt å se den bilen...Huff.
Link to comment
Share on other sites

Guest wicky
er vel sånn luft inntak som bare er limt på..så den iallefall med den på vintern for en stund siden..pleier å stå parkert i området ved grunerløkka..
Sikkert ikke det beste for taket når denne er foldet sammen...Skulle likt å se den bilen...Huff.

 

er vel bare vinterstylinga hans;p har bilder av den, må finne en scanner først..hmm..eller så tar jeg ett bilde med mobilen neste gang jeg ser den..tro meg..den bilen er STYGG...

Link to comment
Share on other sites

Guest Espen
er vel sånn luft inntak som bare er limt på..så den iallefall med den på vintern for en stund siden..pleier å stå parkert i området ved grunerløkka..
Sikkert ikke det beste for taket når denne er foldet sammen...Skulle likt å se den bilen...Huff.

 

er vel bare vinterstylinga hans;p har bilder av den' date=' må finne en scanner først..hmm..eller så tar jeg ett bilde med mobilen neste gang jeg ser den..tro meg..den bilen er STYGG...[/quote']

Det skulle vært interessant å se hvordan den bilen ser ut. Håper du får lagt inn bilder da.

Link to comment
Share on other sites

Guest stig1

jeg prøver på nytt, er det noen som vet om nettadd som har styling til clk cab 1999 mod, jeg har prøvd å finne noe selv men har så langt ikke funnet noe

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest stig1
:oops:

 

Hehe' date=' du fant det ut selv ja... Tenkte jeg skulle la deg gruble litt på den :lol:[/quote']

var litt surrete i går og trykket litt feil

Link to comment
Share on other sites

Guest CLK 230
hei' date=' i utgangspunktet hadde jeg tenkt til å montere den orginale faceliften som kom på 2000 mod på konas 1999 clk cab, men har lyst til å se hva som er å få til bilen, lurer derfor på om det er noen her som vet om nett sider med bilder, priser og firmaer som selger dette, har søkt en del på nettet, men har ikke funnet noe enda[/quote']

 

 

Hei ser du er ute etter styling til konas w208.

Jeg vet om mange steder der du kan få styling til den bilen. Hadde en 208 selv før jeg kjøpte meg ny bil.

 

Dersom du fortsatt er på utkikk så send meg en pm så skal jeg sende deg en del bilder/linker.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...