Guest miata Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 hva må jeg betale for komlett tre interiør til min 88 mod 230 ce ? hvor får jeg kjøpt dette i norge ?Mvh oddbjørn Quote
Guest amorino Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Ellers så har de (uorginalt - må passe kjeften her, har jeg lært ) diverse saker fra InPro på Eiker Motorshop. Et google-søk gjør susen! Jeg vil nå påstå at vanlig tre er litt kjipt - det er vel zebrano som er orginalt? Dette er vel juks som det meste andre, så hvorfor ikke gå for karbon, alu-look eller noe annet? Personlig er jeg svak for Avantgarde-treet i w210. Skulle gjerne hatt dette selv i stedet for Elegance-nøttetre!! Quote
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 tre hører hjemme i skogen Furu ja, edeltre i Mercedes! Quote
FrodeS Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 det er vel zebrano som er orginalt?Det er zebrano som er standard' date=' ja. Nøttetre måtte man betale ekstra for. Skulle gjerne hatt det i min ..Dette er vel juks som det meste andre Juks? Det er ekte treverk under mange lag med klarlakk. Quote
Guest mb190freak Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 hehe.har en liten tre bit i bilen min på midtkonsoll å på gir plata.hater den bilen mest av alt på hele bilen:Pheh men smaken er som baken Quote
Guest amorino Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Juks? Det er ekte treverk under mange lag med klarlakk. Jeg mener; det som InPro selger! Quote
Recommended Posts