Guest ØHN Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Service var gjort når den nye bilen ble levert. Trenger hjelp til å tolke hva som er utført. Quote
Guest amorino Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Det er derfor jeg unngår Buskerud - de snakker så rart der!!! Quote
Guest amorino Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Dette skjønner du sikkert selv også - men det jeg vet er flg: Liquid de froisement (??) er frostvæske/kjølevæske Filtrè a air er luftfilter Filtre à charbon actif er aktivt karbonfilter (sikkert pollenfilter?) Filtrè à charburant er bensinfilter Bougies d`allumage er tennplugger Liquid de frein er bremsevæske A og B er sikkert for A = kontrollert og B = byttet (???) Ellers 22/8 = 22. august (he-he).... Quote
Guest Ebola Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 A eller B, er hvilken type service bilen har hatt. A-Service er en liten service med olje og filterskift. B-Service er storservice der bilen blir gjennomgått fra a-å.. Quote
Guest ØHN Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Det er derfor jeg unngår Buskerud - de snakker så rart der!!! He he din pudding! Quote
Guest ØHN Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Hva betyr A og B? På dette skjema tolker jeg det som A = JA B = NEI på spørsmål om ny/byttet Quote
Guest ØHN Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 Takk for svar! Postet spørsmålet på Mercefreaken også og fikk et ryddig svar av "ansste" Bonsoir Liquide de frein Bremsevæske, skiftet Liquide de refroidissement Kjølevann, ikke skiftet Bougies d'allumage Tennplugger, skiftet Filtre á air Luftfilter, skiftet Préfiltre á carburant Drivstoff - Forfilter, ikke skiftet Filtre á carburant Drivstofffilter, skiftet Filtre á charbon actif Pollenfilter, ikke skiftet Quote
Guest amorino Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Det siste stemmer jo overens med mitt svar også - og jeg tror nok A og B betyr om det er byttet eller bare kontrollert... A og B service er nå en ting - det stemmer det. Men ikke i dette tilfellet!! Fin bil, er det den som har stått til salgs på nettet (finn, autodb?) en stund? Har du bilder av den? Quote
Guest ØHN Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Det siste stemmer jo overens med mitt svar også - og jeg tror nok A og B betyr om det er byttet eller bare kontrollert... A og B service er nå en ting - det stemmer det. Men ikke i dette tilfellet!! Fin bil' date=' er det den som har stått til salgs på nettet (finn, autodb?) en stund? Har du bilder av den?[/quote'] Ja, Du er flink i fransk amorino Takk for hjelpen så langt! Veit ikke hvor lenge den stod på nettet, fant den hos forhandler helt tilfeldig og falt for fargekombinasjonen Er utrolig fornøyd med bilen så langt. Legger ved link til presentasjon av bilen på Mercefreaken. Igjen, hyggelig at du likte bilen. http://www.mercefreaken.com/forum/viewtopic.php?t=625 Quote
Guest tdha Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Hallo! Nå som jeg har fått svar på hva A og B betyr, så er jeg 110% sikkert på at A og B forsatt betyr stor og liten service. Hvis dere ser nøye en gang til står A og B til høyre for "Derniere gamme de maintenance", som betyr "Type service siste gang bilen var inne til service".At det var stor service forrige gang passer jo bra med at det bare var liten service nå.De kryssene under A og B er knyttet til "Renouvele/Remplace - Oui/Non" som betyr "Gjøre nytt igjen/Erstattet - Ja/Nei. Quote
Guest ØHN Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Hallo! Nå som jeg har fått svar på hva A og B betyr' date=' så er jeg 110% sikkert på at A og B forsatt betyr stor og liten service. Hvis dere ser nøye en gang til står A og B til høyre for "Derniere gamme de maintenance", som betyr "Type service siste gang bilen var inne til service".At det var stor service forrige gang passer jo bra med at det bare var liten service nå.De kryssene under A og B er knyttet til "Renouvele/Remplace - Oui/Non" som betyr "Gjøre nytt igjen/Erstattet - Ja/Nei.[/quote'] Høres fornuftig ut tdha Håper bare gutta hos BOS er like gode i fransk som dere, og har krysset av riktig Quote
Recommended Posts