Guest Bengt E Jacobsen Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 ser de pusser opp gobilen 123 på Discovery nå. Dette er bare nostalgibilen over alle MB`er. Quote
Guest 300TDT Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 ser de pusser opp gobilen 123 på Discovery nå. Dette er bare nostalgibilen over alle MB`er. Hvis det er den blå 230E'en har de kjørt det programmet gjentatte ganger det siste halve året... Quote
Guest Bengt E Jacobsen Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 ser de pusser opp gobilen 123 på Discovery nå. Dette er bare nostalgibilen over alle MB`er. Hvis det er den blå 230E'en har de kjørt det programmet gjentatte ganger det siste halve året... Ja jeg vet det Arne, men jeg liker det like godt hvær gang. Quote
FrodeS Posted October 15, 2005 Posted October 15, 2005 ser de pusser opp gobilen 123 på Discovery nå. Dette er bare nostalgibilen over alle MB`er. Jeg så den jeg også. Artig program, men det hadde gjort seg best uten teksting. Mye artig oversetting der. Jeg likte særlig trynet på programlederen da han der entusiasten dro fram registeret som måtte oversees hver 160.000 km. Fin bil, men regnestykket demmes ble litt feil, med mindre alle har en kammerat som lakkerer gratis. Fargeforskjell ble det også. Må si jeg var overrasket over hvor dyrt den gikk. Velholdte MB'er er tydeligvis verdt litt i UK. 1500£, var det ikke? Tett opp mot 20.000,- det. Quote
Recommended Posts