Guest L188 Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Bilen starter alltid på første forsøk, men lar jeg den stå et par dager, og særlig i fuktig vær er den helt umulig å starte. Setter jeg den i solen en time eller to, starter den med en gang. Noen forslag? Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 Kondens? Kan være noe så enkelt som kondensdannelse i bensintank, fordelerlokk og slikt. Du sier umulig. Umulig som i at det ikke er mulig, eller er den bare litt "umulig" av seg og er vanskelig å starte? Jeg hadde samme problemet med min et par ganger bvis den hadde stått en ukes tid. Men hvis jeg hadde nogenlunde full bensintank så fikk jeg ikke disse problemene merkelig nok. Neste gang det skjer. Prøv å spraye litt kondensfjerner i fordeleren og fyll på litt bensin. Kanskje det hjelper. Quote
Guest kuanov Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 Kan jo være en celle i batteriet som er gåent... Så lenge du kjører daglig går det bra, men står bilen 1 el. 2dager starter den ikke.Men mulig batteriet blir oppvarmet litt av solen. Du kan jo låne deg et batteri og prøve, før du kjøper nytt.... Quote
Recommended Posts