MortenE Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Driver å kobler til en utetemp måler! Har original kontakt, men ledningene er klippte av så det er ett lite puslespill og finne ut hva som skal hvor.... Ledningen fra instrumentet er 2 delt. En strømpe det går 3 ledninger i, og en det går 2 i! Den med 2 ledninger i er blå/grå og en brun. Den med 3 ledninger er grønn, brun og en sort/rød. Ledningen fra sensoren er grønn og brun, så den skal nok på 3-paren. Den sort/røde lurer eg på om skal på #6 kursen i sikringsboksen. Ifg kurs- kortet, skal utetemp kobles til #6 sikring! De 2 siste ledningene, skal vel muligens på lysbryter og jord????? Har og forstått det slik att det er 2 versjoner ute å går. En som er hastighetsavhengig og en "vanlig".. Ifg ett skjema jeg har fått tak i til 201, er det en type med 6 ledninger og en med 5, så det er nok uten hastighets- signal versjon jeg har.. Quote
Sven Håkon Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 blå/grå = instrumentlysbrun = jordsvart/rød = switched power grønn = følerbrun = føler E'kje verre..... Quote
MortenE Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 jaja.... hørre du seie det! Du ska få se koss det ser ut itte jobb! Quote
Recommended Posts