Jump to content

Har ML problemer med rust

Guest AMG_BRABUS_CARLSSON

Recommended Posts

Posted

I det siste har jeg sett 2 Mercedes ML på nær sikt og jeg har lagt merke til rust rundt bensinlokket og litt under.

Har ML bilene problemer med rust eller er dette bare dårlig vedlikehold.

Guest amorino
Posted

Hvis du gidder å bla deg noen hakk ned her - så er svaret rett foran nesa på deg!! :D

Posted
Hvis du gidder å bla deg noen hakk ned her - så er svaret rett foran nesa på deg!! :D

Kanskje lese gjennom tråden under en gang til??? :roll:

Det at en ML i tråden under beskrives som "rusten", betyr ikke at alle andre er plaget av denne utingen.

Guest amorino
Posted

Vel - diskusjonen videre går vel på om andre har erfaring med dette:

Fikk meg et lite sjokk. Bilen var "opprustet" under.

Så og si alle sveiser under bilen, var blitt brune.

Hva skal jeg gjøre med dette?

Aldri terrengkjørt, han kjøpte den ny.

Jeg skal ta noen digitale fotos neste gang jeg har sjanse, og så må vi vel gå på BOS & spørre...

Har noen andre vært borti rust på ML før?

Eller er jeg helt på jordet? Er ikke dette samme tråden som denne? Det var et tips til innsender av spørsmålet - selv har jeg null erfaring med rust på ML, og jeg mente ikke å være svær i kjeften på noe vis! Derimot ble han neppe noe klokere av at du bruker tråden til å stille spørsmål ved min henvisning til en annen tråd!?

Posted

du er faktisk den første som skrev når du skrev det som er ovenfor.

så hvordan skal jeg bla et par hakk ned????????????????? :roll:

• 1 month later...
Posted

Ingen tegn til rust på min. Bortsett fra litt overflate i et steinsprang framme på bilen.

Guest kodvaag
Posted

Har du vært under og tatt med skikkelig belysning og kikket alle plasser?

Jeg ble lei meg da jeg byttet automatolje på pappas bil...

Posted

Joda har sett godt under, har for ikke så lenge siden byttet eksosanlegget så da var det full gjennomgang. Jeg byttet også automatolje da og laget meg samtidig et ståldeksel jeg har under girkassen i stedet for det plastdekselet. Min bil er såpass mye senket at jeg bare knuste de plastdekslene som skal være der.