Jump to content

Dørlås


Recommended Posts

Guest Grunde 260E
Posted

W124:

Dørlåsen på førersiden er blitt veldig treg.

Må likke og likke for å få den rundt. Litt skrapelyder når jeg endelig får den rundt. Har prøvd å smøre.

Det lover iallefall ikke bra før vinteren.

 

Er det samme låsen på høyre side slik at jeg kan bytte om?

Noen som vet om jeg kan få tak i som passer samme nøkkel?

 

 

Grunde

W124

Posted

Heisann. Skal vel være samme lås på høyresiden av bilen ja. Ellers kan det bestilles ny dørlås på chassinr til bilen..

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...