Guest Grunde 260E Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 W124:Dørlåsen på førersiden er blitt veldig treg.Må likke og likke for å få den rundt. Litt skrapelyder når jeg endelig får den rundt. Har prøvd å smøre.Det lover iallefall ikke bra før vinteren. Er det samme låsen på høyre side slik at jeg kan bytte om?Noen som vet om jeg kan få tak i som passer samme nøkkel? GrundeW124
Guest Ebola Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 Heisann. Skal vel være samme lås på høyresiden av bilen ja. Ellers kan det bestilles ny dørlås på chassinr til bilen..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now