Jump to content

STEM PÅ ÅRETS BIL (MB SELVSAGT)!

Recommended Posts

Guest amorino
Posted

Som regel er det en eller annen kjip japsebil eller en liten sør-europeer som stikker av med prisen, vis nå at du bryr deg og stem her:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=276241

Et tips; både S-klasse og ML er nok litt utenfor målskiven til juryen, jeg vil tro B-klassen er et sikrere kort!?

Posted

Et tips; både S-klasse og ML er nok litt utenfor målskiven til juryen' date=' jeg vil tro B-klassen er et sikrere kort!?[/quote']

Helt enig med deg. Det er vel en 30 år siden 450SEL vant årets bil nå, og jeg tror nok dessverre det blir minst 30 år til en S-klasse vinner den prisen igjen...

Guest Johan Stub
Posted

Selvfølgelig er det den nye S'en som er ÅRETSBIL!!! Men jeg bøyer meg for gruppen og følger strategien og stemte på B (som jeg ikke synes er særlig pen). :oops:

Posted

M fikk min stemme da MB ikke har noen sjanse likevel (viser til VW Grassat) :wink:

Guest Johan Stub
Posted
M fikk min stemme da MB ikke har noen sjanse likevel (viser til VW Grassat) :wink:

Er det noe galt med Trassat også nå da? :wink:

Posted

Det burde vel du være den mest kvalifiserte mannen her inne til å kommentere :lol: :wink: :roll:

Guest Johan Stub
Posted

I dag har jeg kjørt Slafsat til jobben og jeg må bare si:

%""!!?&%#?#!!!!!!! :evil:

Det er ikke "det gode liv"!

Posted
I dag har jeg kjørt Slafsat til jobben og jeg må bare si:

%""!!?&%#?#!!!!!!! :evil:

HVA!??? Er butleren/sjåføren syk?
Posted

OK, da er alt såre vel likevel.

Var litt bekymra for om fiffen måtte nedverdige seg selv til kjøringa.

:wink: