Guest Geggi Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 http://www.norcalevo.net/gallery/albums/album06/AdriaBmwDriftCrash.mpg Quote
TEH Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Han gjør vel ikke det en gang til Don't try this at home... Quote
Guest Johan Stub Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Snakk om DUST! Han kan når som helst få igjen alle skolepengene sine - med renter! ALT forsøk på å få noe vett inn i hode hans er bortkastet! Quote
Guest Steinar Lindberg Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Alltid litt kult når kjepphøye skrytepaver får bank.Og så av sin egen bil attpåtil... Enig med Johan. Han her må være helt tom i hodet, i tillegg til en skrytepave. Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Hadde han ikke havnet under bilen sin, ville alle her utbrudt i kor: "Steike så stilig!" Alltid en risiko for skader når man skal vise seg frem. Det være seg som klovn på sirkus, sjåfør i Formel1 eller, som her, breisladdkonge. Han har sikkert gjort dette før, men så gikk det da galt en gang. Stakkars fyr. Håper det gikk bra med ham. Quote
Guest Johan Stub Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Hadde han ikke havnet under bilen sin' date=' ville alle her utbrudt i kor: "Steike så stilig!" [/quote']Nei, ikke jeg. En dust er en dust - uansett! Quote
CHARLIE Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 http://www.norcalevo.net/gallery/albums/album06/AdriaBmwDriftCrash.mpg Dette er F... det dummeste jeg har sett noen gang!!!!! .....måtte jo være en "Bimmer Lover...." Quote
bska Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Dette har jeg egentlig bare ventet på. Slike stunt har de fleste sett på driftingfilmer og det har ingenting med motorsport eller bilkjøring å gjøre. Det er antagelig ikke siste mann som forulykker slik, dessverre.... Quote
Guest kodvaag Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Så trist å se en video der noen skader seg, og attpåtil under "lek". Så synd at et ungt liv skal ende slikt. (Han fikk sikkert litt mën hvis han overlevde) Quote
Recommended Posts