Guest ØHN Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Liker ikke å bruke hullene i kanalene som passer til originaljekken. Ønsker å bruke skikkelig garasjejekk. Hvor lønner det seg å jekke opp bilen? (1999 W210)
Guest Will Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Det er laget puter under hvert jekkfeste som er beregnet til dette....
Guest ØHN Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Det er laget puter under hvert jekkfeste som er beregnet til dette.... Takk for svar! Så dem nå
CHARLIE Posted October 12, 2005 Posted October 12, 2005 Liker ikke å bruke hullene i kanalene som passer til originaljekken. (1999 W210) Enig! Har hatt noen irriterende opplevelser med den jekken, ja Spesielt hvis du i tillegg glemmer å bruke håndbrekket!!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now