Guest Magnus Nilsen Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 er de flere som hater den jævla crazy frog, er dette rette plassen og gå slå hue av jæven maken til irriterene "musikk" skal man lete lenge etter http://www.somethingwrong.co.uk/crazy_frog_baseball/ Quote
Guest Johan Stub Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Det er vel sånn cirka det teiteste spillet jeg har sett - noen gang! Quote
Guest Magnus Nilsen Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 det er vel egentlig ikke ett spill.. du skal jo bare slå hue av den jæ.... frosken. Quote
Guest Johan Stub Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 det er vel egentlig ikke ett spill..Som om det blir noe bedre... Quote
Guest Magnus Nilsen Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 håper jeg ikke har fornermet noen crazy frog fans her Quote
Guest Geggi Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Jeg fikk nå hamra noen tenner ut av han jeg da så slipper jeg å banke kona i kveld hvertfall Quote
Guest Johan Stub Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Får mye mer igjen for å banke kona synes jeg... Quote
Guest E 220 CDI Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 håper jeg ikke har fornermet noen crazy frog fans her Fornærmet...NEIDA Men jeg holdt på å le meg fordervet første gang jeg så den derre frosken på MTV... Jeg er allikevel litt "fed-up" av alle de spin-off'ene i etterkant Samme med hun derre tyske jenta som synger den der "schni schna schnappi-greiene". Lo meg skakk til å begynne med, nå har guttungen CD med låta på Quote
Recommended Posts