Guest Sondre B. Bjelland Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Slikt som dette blir jeg ganske provosert av. http://www.imarkedet.no/php/art.php?id=275894 og http://216.239.59.104/search?q=cache:TM8bZKO7Dy0J:www.dagsavisen.no/innenriks/apor/2001/11/616995.shtml+Sosialhjelp+%3D+stortingsl%C3%B8nn&hl=no&client=firefox-a Helt seriøst. Hva tenker egentlig SV med? Jeg blir så vanvittig oppgitt. Quote
Guest Eivind Soltvedt Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 20070,- netto i mnd. Tror jeg skal bli sosialklient! Det er nesten 7000,- mer utbetalt i måneden enn jeg har nå! Quote
Frode Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Sånn blir det når vi har 1,3mill som går på diverse trygd og stemmer deretter, dette hadde aldri vært tema om Hagen hadde hatt mulighet til å si sin mening..... Det kan aldri gå godt hvis dette blir tilfelle, hva er da vitsen med å ta lang utdanning.... når en tjener like mye på å gi f..... Håper det går til helvete det sammarbeidet med SV slik at AP må gå til KRF og Venstre for å få flertall, tror faktisk det er bedre enn de derre kommunistene som vi kutte ut hele oljeproduksjonen og legge ned hele millitæret.......jippi....å hei hvor det går..... Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 20070' date='- netto i mnd. Tror jeg skal bli sosialklient! Det er nesten 7000,- mer utbetalt i måneden enn jeg har nå![/quote'] Ikkesant. Det hele er så vanvittig på trynet at jeg ikke finner ord engang Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Fra SVs hjemmeside. Greit nok. De prøver å bortforklare det hele Det siste innlegget jeg lenket til' date=' er fra ifjor og viser et forslag SV utarbeidet til nytt statsbudsjett da. Bare ved å lese det, får man et ganske godt bilde av SV's tenkegang innenfor sosialhjelp o.l. Dagsavisens beregninger utifra dagens forslag er sikkert satt litt på spissen, men det er allikevel betenkelig at det er trygd og sosialhjelp som prioriteres fremfor å få folk i arbeid. Sosialhjelp er i bunn og grunn bare å utsette problemet med fattigdom. Men ja. Dette var virkelig [i']på siden[/i] Quote
Guest Johan Stub Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Dagsavisens beregninger utifra dagens forslag er sikkert satt litt på spissenEnig i at Dagsavisens versjon blir en bedre historie... Sosialhjelp er i bunn og grunn bare å utsette problemet med fattigdom. Bare? Quote
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Jeg synes noe av det absolutt morsomste som har skjedd denne høsten er at Kristin H. sansynligvis blir finansminister! Nå blir det hennes ansvar å si nei til alle de utopiske forslagene SV og SP kommer med. *Ler meg fordervet av tanken* Litt morbid humor kanskje... Quote
Guest Sondre B. Bjelland Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Jeg synes noe av det absolutt morsomste som har skjedd denne høsten er at Kristin H. sansynligvis blir finansminister! Nå blir det hennes ansvar å si nei til alle de utopiske forslagene SV og SP kommer med. *Ler meg fordervet av tanken* Litt morbid humor kanskje... Neida. Men jeg vet ikke om jeg skal le eller grine med Kristin som finansminister... Quote
Guest ØHN Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Får håpe fru Halvorsen har flinke folk rundt seg. Jeg er skikkelig deprimert over valgresultatet. Quote
Guest Hamsun Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Ikke et vondt ord om livets skole, men burde ikke en kunnskapsminister ha noe mer skolegang enn videregående? Tenker på Djupedal jeg...Jeg finner det faktisk foruroligende at han ikke har hatt noe mer studiepes enn slappe tentamener fra da han var 16 eller 17 år... Kan dette gå bra Quote
Guest ØHN Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Ikke et vondt ord om livets skole' date=' men burde ikke en kunnskapsminister ha noe mer skolegang enn videregående? Tenker på Djupedal jeg...Jeg finner det faktisk foruroligende at han ikke har hatt noe mer studiepes enn slappe tentamener fra da han var 16 eller 17 år... Kan dette gå bra [/quote'] Som lærer i ungdomsskolen gruer jeg meg til den slappe snillismen som SV står for. Give me back Klemet anytime! Quote
Recommended Posts