Guest Tonny Solem Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Ser at det er over 1000 registrerte brukere på forumet nå. Er dette det samme som 1000 betalende medlemmer. I tilfelle hip hip hurra for det. Selv om det er de samme brukerne som poster hele tiden,så hadde detjo vært morro med flere aktive her inne på forumet. Når mann er på landstreffet ( er ikke på noen andre treff/lokallag da jegbor litt utenom hovedmassen av medlemmene. )så ser man jo igjen bilene og folkene som er på forumet,og man får liksom ett liteforhold til de.Mann vet hvem de er og hvordan de ser ut,og det er jolitt morro når man diskuterer og krangler her inne på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Posted March 11, 2005 Share Posted March 11, 2005 Ser at det er over 1000 registrerte brukere på forumet nå. Er dette det samme som 1000 betalende medlemmer. Man trenger ikke være betalende medlem for å registrere seg som bruker her på forumet, så den tellemaskinen skal du ikke ta så mye hensyn til. Men tror vi nærmer oss 1000 betalende medlemmer for det, det stod vel for ikke lenge siden ett annet sted på forumet at det nærmet seg 1000 betalende medlemmer... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest LadyBenz_ Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..,så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted March 13, 2005 Share Posted March 13, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..' date='så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? [/quote']høres ikke bra ut, noen ganger virker det som om ting tar veeeeldig lang tid, får håpe at de som styrer dette tar seg litt sammen snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..' date='så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? [/quote']høres ikke bra ut, noen ganger virker det som om ting tar veeeeldig lang tid, får håpe at de som styrer dette tar seg litt sammen snart Det er sikkert bare å melde din interesse til styre hvis du har lyst til å være med og hjelpe til! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..' date='så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? [/quote'] Hei! Hyggelig at du vil melde deg inn hos oss. Vi har hatt en del problemer med innmeldingsskjemaet på hjemmesidene. Vet ikke om dette er opp å går nå, men for sikkerhets skyld ta kontakt med Arne Kjøhl som er medlemsansvarlig i klubben. han teffes på medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Eivind Soltvedt Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 høres ikke bra ut' date=' noen ganger virker det som om ting tar veeeeldig lang tid, får håpe at de som styrer dette tar seg litt sammen snart[/quote'] Trenger vara-representanter og utfordrere til valget! Bare å stille! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ronnie Westpold Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..' date='så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? [/quote']høres ikke bra ut, noen ganger virker det som om ting tar veeeeldig lang tid, får håpe at de som styrer dette tar seg litt sammen snart Synes det er viktig å nevne at vi som sitter i styret driver med dette påfritiden. Det er ikke alltid lett å kombinere dette med jobb/familie/fritidså jeg håper at dere er litt tolmodige med oss selv om ting tar lang tid innimellom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stig1 Posted March 14, 2005 Share Posted March 14, 2005 Når du først snakker om medlemmer her..' date='så har jeg prøvd og melde meg inn 2 ganger...,men har ikke hørt noe Er de som styrer med det veldig trege eller har det ikke blitt registrert tro..? [/quote']høres ikke bra ut, noen ganger virker det som om ting tar veeeeldig lang tid, får håpe at de som styrer dette tar seg litt sammen snart Synes det er viktig å nevne at vi som sitter i styret driver med dette påfritiden. Det er ikke alltid lett å kombinere dette med jobb/familie/fritidså jeg håper at dere er litt tolmodige med oss selv om ting tar lang tid innimellomok, det forklarer en del. ble litt klokere nå, beklager!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts