Guest Morty Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 noen som har noen gode forslag til hva vi skal finne på i Trondheim?cruising?? andre happenings? det skjer for lite
Guest Bjørn Mohn Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Ta en prat med Torbjørn, så blir det nok en rå
Torbjørn Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 noen som har noen gode forslag til hva vi skal finne på i Trondheim?cruising?? andre happenings? det skjer for lite Holder på å prøver å finne ut priser på gocart kjøring, med crusing opp dit. Gi meg en liten uke så vil du høre mere.Ved videre forslag eller klager er det bare å sende dem til meg på mail eller pm.
Guest Morty Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 prøvde og få noen andre til og komme med inspillsiden vi hadde så bra oppmøte sist
Guest mb190freak Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Har jeg hatt lappen så har jeg skulla kommet
Torbjørn Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Vist det er stemmning for det så har jeg hørt meg litt rundt ang gocart på førstkommende mandag (17/10). Vil ha tilbake melding fra de som kan tenke seg å bli med før jeg setter opp en avtale. Si ifra her, pm eller på mail.
Torbjørn Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 æ blir me på gocart hverfall Da er vi tre stk så langt....
Guest tvold Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 Kunna gått tenkt mæ å vært me æ å.. Men da e jo æ selvfølgelig på Aukra på jobb..
bska Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 tvold: hvem er det nå som har skremt deg ut på nettet?....
Guest tvold Posted October 14, 2005 Posted October 14, 2005 tvold: hvem er det nå som har skremt deg ut på nettet?.... Hehe.. er her hver dag jeg, men går som regel ganske stilt i dørene da vettu..
Guest Redvar Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Æ e me æ å! E det oppmøte på Heimdal da eller?
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Æ e me æ å!Trøndersk vits:- Korea?- Har itj sjetta.
Guest Redvar Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Æ e me æ å!Trøndersk vits:- Korea?- Har itj sjetta.- Hans Hugo? Tenkte Johan ble den første på den ja.
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Tenkte Johan ble den første på den ja. Jeg er egentlig trønder - født på E.C. Dahls stiftelse en gang på 50-tallet' date=' men flyttet tidlig til Bærum. Jeg heier fremdeles på Rosenborg når det går dårlig for Stabæk...[/size']
Guest 300TDT Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Jeg heier fremdeles på Rosenborg når det går dårlig for Stabæk...Stabbæk?? Hvilken divisjon spiller de i?
Guest Johan Stub Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Stabbæk??Stabæk! Hvilken divisjon spiller de i?Samme som Rosenborg - neste år! Blir spennende å se hvordan det går med Rosenborg da - om de klarer å få det som ødelegger for dem ut av hodet og finner tilbake til sitt gamle jeg.
Guest Stig B Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Ska vi møt opp på plantasjen ikveld eller? såfall klokka når
Torbjørn Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Plantasjen (tiller), kl 1900.Vi drar videre til gocart 1915 så møt opp!
Guest Stig B Posted October 28, 2005 Posted October 28, 2005 Neste treff blir mandag 7 november og da tenkte jeg at vi kunne ta en cruserunde en plass hvis det er bra vær og det er stemning for det . Er det noen som er interisert i en crusetur til for eksempel støren ,orkanger eller stjørdal ,bare en av disse plassene.
Guest Morty Posted November 1, 2005 Posted November 1, 2005 æ e med selv om æ kjæm med bulka og oppripa merc
Guest mb190freak Posted November 4, 2005 Posted November 4, 2005 vart det nå av den cruse turn??gjærne skulla vært me æ å vist æ har hatt lappen
Guest tvold Posted November 7, 2005 Posted November 7, 2005 vart det nå av den cruse turn??gjærne skulla vært me æ å vist æ har hatt lappen Blir vel cruse-tur til stjørdal'n har æ fått hørt av Stig i dag.. Men husk oppmøte 19.00 da folkens.. Og IKKE 19.30 og nærmere kvart på 8.. Skal prøve å komme sjøl, hvis clutch-foten funker..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now