Jump to content

Hva koster midtarmlene til 202 C klasse ?

Recommended Posts

Guest Mercedes_Avantgarde
Posted

Og hvor får man kjøpt det?

Posted

Å jeg som kjøpte meg midtarmlene i går.. så kunne jeg bare satt den i den jeg hadde :shock:

Posted
Å jeg som kjøpte meg midtarmlene i går.. så kunne jeg bare satt den i den jeg hadde :shock:

Det må da være bedre bedre med noe originalt å ha armen på enn noe no-name plastsøppel mellom setene! Også får du en utrolig fancy drikkeholder til det originale armlene!

Posted

Det må da være bedre bedre med noe originalt å ha armen på enn noe no-name plastsøppel mellom setene! Også får du en utrolig fancy drikkeholder til det originale armlene!

Den er verdt prisen for hele armlenet faktisk!!

Guest amorino
Posted

Orginalt er alltid kjekt - men gutten spurte om tips, og det fikk han! Den der koppholderen - finnes den til E-klasse også? Hvor? Setter man den i rommet FORAN midtkonsollen da?

Posted
Orginalt er alltid kjekt - men gutten spurte om tips' date=' og det fikk han! Den der koppholderen - finnes den til E-klasse også? Hvor? Setter man den i rommet FORAN midtkonsollen da?[/quote']

Den finnes i E-klasse også. Den er plassert i rommet foran armlenet.....

Posted

Ja! Jeg kjøpte den til besteforeldra mine :)

Så får dem midtarmlene også.