Guest Mercedes_Avantgarde Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Og hvor får man kjøpt det? Quote
TEH Posted October 9, 2005 Posted October 9, 2005 Hauk Motors har. Koster 3000,- pluss mva. Du må bytte ut hele midtkonsollen, desverre. Quote
Guest amorino Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Ikke la deg lure... Er det noe slikt du tenker på; Det finner du sammen med masse annet snacks til bilen din her; http://www.autoteambergen.no/index1.htm Quote
Guest Mercedes_Avantgarde Posted October 13, 2005 Posted October 13, 2005 Å jeg som kjøpte meg midtarmlene i går.. så kunne jeg bare satt den i den jeg hadde Quote
TEH Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Å jeg som kjøpte meg midtarmlene i går.. så kunne jeg bare satt den i den jeg hadde Det må da være bedre bedre med noe originalt å ha armen på enn noe no-name plastsøppel mellom setene! Også får du en utrolig fancy drikkeholder til det originale armlene! Quote
Sven Håkon Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Å jeg som kjøpte meg midtarmlene i går.. så kunne jeg bare satt den i den jeg hadde Det må da være bedre bedre med noe originalt å ha armen på enn noe no-name plastsøppel mellom setene! Også får du en utrolig fancy drikkeholder til det originale armlene!Den er verdt prisen for hele armlenet faktisk!! Quote
Guest amorino Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Orginalt er alltid kjekt - men gutten spurte om tips, og det fikk han! Den der koppholderen - finnes den til E-klasse også? Hvor? Setter man den i rommet FORAN midtkonsollen da? Quote
Guest Espen Posted October 16, 2005 Posted October 16, 2005 Orginalt er alltid kjekt - men gutten spurte om tips' date=' og det fikk han! Den der koppholderen - finnes den til E-klasse også? Hvor? Setter man den i rommet FORAN midtkonsollen da?[/quote']Den finnes i E-klasse også. Den er plassert i rommet foran armlenet..... Quote
Guest Mercedes_Avantgarde Posted October 17, 2005 Posted October 17, 2005 Ja! Jeg kjøpte den til besteforeldra mine Så får dem midtarmlene også. Quote
Recommended Posts