FrodeS Posted October 8, 2005 Posted October 8, 2005 noen som har peil på webasto her? Jeg ser at de går ganske billig på ebay. webasto er jo bare genialt. Er det vanskelig å ettermontere? I tilfelle ikke, HVOR i all verden putter man en sånn en i motorrommet på en 300tdt? Det er jo fullt der ! Noen som har bilde av en sånn en med webasto i? En annen ting slo meg også. Jeg har stående ei campingvogn med gåen gassbrenner til sentralvarmen. Det er væskebasert sentralvarme. Kunne jeg bare revet ut hele gassbrenneren og installert en webasto? Det som sitter der nå, er en gassbrenner som automatisk justerer seg ut fra temperaturen i varmekolben, og en ekstern termostat som skrur sirkulasjonspumpa til kjølevæska av og på. Kan signalet til sirkulasjonspumpa også brukes til å skru webasto av og på, og evnt. en dieselpumpe ? Er de kresne på drivstoffet? Kan en dieselvariant fyres på frityrolje? Quote
Recommended Posts