Stig B Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Søndag 1 mai 2011 blir det igjen vår årlige tur. Turen går fra Sandmoen kro kl 1100 og opp Gauldalen til Berkåk, der går det videre ned mot Meldal og videre til Storås der det blir bespisning av pizza på Storås-puben. Så går turen videre til Orkanger og tilbake til Sandmoen. Håper at det kommer mange og at vi får fint vær så vi får en fin tur. Veldig fint om alle som har lyst å bli med gir beskjed her. eller så er det bare og møt opp på Sandmoen kro kl 11 den 1 mai. Hilsen Stig Brudeli Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Lagt inn i kalenderen min Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torbjørn Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Det må man prøve å få til. Begynner å bli tradisjon dette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Om jeg har fri, så kommer jeg å møter folket på Berkåk. Ett flott tiltak dette her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hufsa Posted April 7, 2011 Share Posted April 7, 2011 Vårslipp på Frøya da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted April 17, 2011 Share Posted April 17, 2011 Vårslipp på Frøya da.... Det er det jo på Fredag og Lørdag også. Prioritering vettu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
repvik Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Husk cruising i morra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Husk cruising i morra! Jeg møter dere på Berkåk rundt 1215 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusK Posted April 30, 2011 Share Posted April 30, 2011 Må vel innom ren bil en snartur å spyle av litt støv før 11 i dag jeg da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusK Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 Flott tur med flott vær og flotte biler. Bare litt kjipt at batteriet var uenig i alt i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuckyDuck Posted May 3, 2011 Share Posted May 3, 2011 hadde dere en fin tur? ble det noen dokumentasjon/forevigelser i form av bilder, mon tro? Bilder er alltids kjekt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik B Posted May 4, 2011 Share Posted May 4, 2011 Vi hadde en flott tur med fint vær og god pizza. Var en kar som svirret rundt å knipset litt bilder, men om han er så mye inn her er jeg usikker på. Vi var vell 8 biler, 2 motorsykler og en porche. 12-13 mann møtte opp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts