Jump to content

Bakstilling..

Guest Thor-Egil Andersen

Recommended Posts

Posted

Fikk tlf fra verksetdet nå... Skulle bytte alle stag i bakstilling + sjekke foringer etc.. Jeg må også bytte alle traversforinger, oppheng til diff etc.

Det verste er at K-mac foringene også er totalt utslitt :shock:

ikke kjørt så veldig mange km etter at de ble byttet.... blir da å sette inn orginalforinger og håpe at de klarer å rette opp så mye som mulig på 4 hjulskontrollen.... Får bilen tilbake neste uke engang..

Utrolig glad for at de ringte og sa ifra at det ikke var noen vits å bytte stag uten å bytte det andre... Aldri blitt oppringt før fra et verksted..

Bare blitt presentert regning......

Vet hva jeg skal gjøre i kveld for å si det sånn

( blir ikke bare brus i glasset i kveld ) :evil:

Posted

Høres merkelig ut at k-mac foringene er utslitt..... :shock:

Spurte du spesifikk om de "røde" polyrethan foringene inderst på det staget var helt utslitt....??

For hvis de ser at det er slark så bytter de hele staget, pga at det er enklere for de kommer med foringene i....... :lol:

Posted

Hvis det har vært mye slark pga utslitte foringer i bakhjulsstillingen så kan toe foringene ha fått litt mye belastning og derfor tatt kvelden tidlig, men det var dårlige greier, hvor lenge har du hatt de.?? 3-4 år...??

Posted

Husker ikke, men ca 2- 3 år... :cry:

Får se om jeg kjøper nye av Arne til våren.. kanskje mer solid en K mac..

Gidder ihvertfall ikke bestille fra Austalia en gang til..

Bernt bestilte sine rett etter jeg hadde fått på mine.. kanskje han husker..

Altzheimern tar meg om dagen :wink:

Posted

Er det spesial verksted som må besøkes for å sjekke tilstand på foringene eller ?

Hvilket er det du bruker?